-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Rosa färg förkommer mer i söder i "kanterna" av norrskenet när det är en tillräckligt stor solstorm för att komma så långt söder ut. Men alla bilder är tagna med långa slutartider etc för att förstärka effekten, så är det med alla norrskensbilder mer eller mindre och typ det man måste göra för att fånga något alls med de flesta sensorer.
-
MP Bobbin, MP twister och MP plier. C&F Rotary Twister Plus CFT-130 Säljes eller bytes mot annat kul inom bindning / flugfiske. Letar specifikt efter en C&F BIOT plier. mvh
-
Man får ju ändå förstå dem som bara upplevt upplyst globen på kvällen att dem tror de hela är normalt...nytt och spännande..
-
Inte jag heller....grönt har även jag upplevt tidigare.. något är off...på riktigt.
-
Denna har jag under skaljackan...luftigt skönt 👌👌
-
Har testat syntet och även bambu....föredrar de under höst och vår.. Har Aclima coolnet...deras nätunderställ i syntet...kan användas under sommaren om det är myggtider...under skalkläder för att jag upplever ger lite svalkande luft under skalkläder.. Tycker även syntet kan passa i kallare klimat under mer ansträngande aktiviteter.. Vid kallare förhållanden fiske från land el båt...isfiske el snöskoter liknande bestyr så gillar jag mer ull...
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts