Jump to content

Reatråden - Billigt just nu!

Recommended Posts

• 3 weeks later...

Outdoorexperten har 20% rabatt på Houdinis Power Houdi. Skönaste tröjan alla kategorier. Allt positivt du läst om tröjan stämmer; skön, välsittande, varm, stretchig, vanebildande. Jag funderar på att köpa min tredje...

https://www.outdoorexperten.se/p-44485-houdini-ms-power-houdi.aspx?utm_campaign=Newsletter&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis-anp-3

1 hour ago Bigsalmon sa:

Outdoorexperten har 20% rabatt på Houdinis Power Houdi. Skönaste tröjan alla kategorier. Allt positivt du läst om tröjan stämmer; skön, välsittande, varm, stretchig, vanebildande. Jag funderar på att köpa min tredje...

https://www.outdoorexperten.se/p-44485-houdini-ms-power-houdi.aspx?utm_campaign=Newsletter&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis-anp-3

När jag går in så är det ordinarie pris.... 1 995 kr är ordinarie pris på många ställen har köpt för ca. 1 300 kr. :blink:

Edited by kent.flyfish

17 minutes ago, kent.flyfish said:

När jag går in så är det ordinarie pris.... 1 995 kr är ordinarie pris på många ställen har köpt för ca. 1 300 kr. :blink:

Ja, söker man aktivt hela tiden kan man hitta bra priser, men då brukar det vara ett begränsat antal färger/storlekar.

35 minutes ago, kent.flyfish said:

Kod: POWERHOUDI

Erbjudandet verkar vara riktat till prenumeranter av deras nyhetsbrev.

Om du drar XXL har du chans på ett klipp: Houdini Power Houdi för 1000 spänn jämnt! Skönaste tröjan till halva priset. Snygg färg också.

https://www.sealife.se/varumarken/houdini/houdini-m-power-houdi-deeper-green?gclid=Cj0KCQjw7YblBRDFARIsAKkK-dKPjEUW-TDk3O3_zmrUpQI40BBoRwnh3TdxylS353j0J3zDU9-I0NsaAqVoEALw_wcB

• 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
27 minutes ago, losmopedo said:

XXL Sisjön gbg. Guideline Quadra 10-12 500:-.... hade den inte varit för tung hade jag klippt den till min nya gäddpinne Orvis Recon 7’11”#9 1200:-

Kan inte va kul å ha fiskebutik när xxl kränger till galna priser då å då...

Nån som har vägarna förbi o kan köpa o skicka en till mig så sänd pm

• 2 months later...