Jump to content
Superpuppan

Reatråden - Billigt just nu!

Recommended Posts

Menar du gamla 5-8 ?     Att Loop evotec FW är bästa och snyggaste rullen som någonsin gjorts..  Helt enkelt 👍

Edited by Line-speed

Nej jag undrar varför vissa rullar heter tex fw5/7 och andra lw6/8. Siffrornas betydelse är ju klar men bokstäverna, vad indikerar de? Någonstans läste jag att det kunde vara med eller utan knarr men det kändes lite sådär trovärdigt...

5 minutes ago, Foam said:

Nej jag undrar varför vissa rullar heter tex fw5/7 och andra lw6/8. Siffrornas betydelse är ju klar men bokstäverna, vad indikerar de? Någonstans läste jag att det kunde vara med eller utan knarr men det kändes lite sådär trovärdigt...

I evotec-serien betyder FW - feather weight och LW - light weight. Det har att göra med hur stor spolhuset är. Den lättaste serien har helt enkelt inget knarr medan de två tyngre serierna har det. 

• Like 1

45 minutes ago Guerilla_Coder sa:

I evotec-serien betyder FW - feather weight och LW - light weight. Det har att göra med hur stor spolhuset är. Den lättaste serien har helt enkelt inget knarr medan de två tyngre serierna har det. 

Tack, det svaret tror jag på ;)

Outdoorexperten har 20% rabatt på Houdinis Power Houdi. Skönaste tröjan alla kategorier. Allt positivt du läst om tröjan stämmer; skön, välsittande, varm, stretchig, vanebildande. Jag funderar på att köpa min tredje...

https://www.outdoorexperten.se/p-44485-houdini-ms-power-houdi.aspx?utm_campaign=Newsletter&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis-anp-3

1 hour ago Bigsalmon sa:

Outdoorexperten har 20% rabatt på Houdinis Power Houdi. Skönaste tröjan alla kategorier. Allt positivt du läst om tröjan stämmer; skön, välsittande, varm, stretchig, vanebildande. Jag funderar på att köpa min tredje...

https://www.outdoorexperten.se/p-44485-houdini-ms-power-houdi.aspx?utm_campaign=Newsletter&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=apsis-anp-3

När jag går in så är det ordinarie pris.... 1 995 kr är ordinarie pris på många ställen har köpt för ca. 1 300 kr. :blink:

Edited by kent.flyfish

17 minutes ago, kent.flyfish said:

När jag går in så är det ordinarie pris.... 1 995 kr är ordinarie pris på många ställen har köpt för ca. 1 300 kr. :blink:

Ja, söker man aktivt hela tiden kan man hitta bra priser, men då brukar det vara ett begränsat antal färger/storlekar.

12 minutes ago Bigsalmon sa:

Ja, söker man aktivt hela tiden kan man hitta bra priser, men då brukar det vara ett begränsat antal färger/storlekar.

2 000 kr är också rek. pris från Houdini,,,  :blink:

35 minutes ago, kent.flyfish said:

Kod: POWERHOUDI

Erbjudandet verkar vara riktat till prenumeranter av deras nyhetsbrev.

5 minutes ago Bigsalmon sa:

Kod: POWERHOUDI

Erbjudandet verkar vara riktat till prenumeranter av deras nyhetsbrev.

Ja, då är det en annan sak....;)

Om du drar XXL har du chans på ett klipp: Houdini Power Houdi för 1000 spänn jämnt! Skönaste tröjan till halva priset. Snygg färg också.

https://www.sealife.se/varumarken/houdini/houdini-m-power-houdi-deeper-green?gclid=Cj0KCQjw7YblBRDFARIsAKkK-dKPjEUW-TDk3O3_zmrUpQI40BBoRwnh3TdxylS353j0J3zDU9-I0NsaAqVoEALw_wcB