Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Reatråden - Billigt just nu!

Featured Replies

5 hours ago, Ismo said:

Gör era Puppor själva!:rolleyes:

Blir det några till mig denna vinter Ismo?? 😘

• Replies 2.1k
  • Views 666.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Knäpp premiär idag för min del. Uppe före frugan var vaken och ut. Fyra kast senare i -1 grad och ca 12 mps frös jag duktigt om fingrarna. Drog några till och åkte hem. Frugan var vaken och inte glad.

• Kan någon moderator se till att det här Huntyard Berras, godkänt, inte godkänd, skickad, inte skickad-snacket byter tråd kanske?

• 19 hours ago Foam sa: Blir det några till mig denna vinter Ismo?? 😘 Skall ba!..begrava min Mamma först! 8 Nov.

19 hours ago Foam sa:

Blir det några till mig denna vinter Ismo?? 😘

Skall ba!..begrava min Mamma först! 8 Nov.

4 hours ago, Ismo said:

Beklagar ❤️

På 2023-10-26 at 12:41 Ismo sa:

KLART! Å betalt....nu snackar vi flugor..

Har du svårt för haspelspön så titta bort nu ;) 

Men jag köpte hem ett sånt här häromdagen och fick hem det idag. Känns otroligt prisvärt med ett fint, lätt och känsligt havsöringsspö för en dryg femhundring. 

https://www.dogger.se/fiskespon-fiskerullar/fiskespon/haspelspon/solv-ag3-272-7-22g-haspel

Inga Fimpar/Sugrör för Bågar tack!..men i övrigt..går det bra.

I övrigt kan det bli billigt.!

Edited by Ismo

Grym rea på The North Face stormbreak 2 tält. Tidigare reapris 2099 kr - nu 800 kr. Har någon turen att bo i närheten av något av varuhusen som har det i lager får ni gärna köpa ett till mig också. Jag kan betala en 500-hundring extra 😃

https://www.xxl.se/the-north-face-stormbreak-2-kupoltalt-gron/p/1215507_1_Style

Rea på Nám produkter hos många åf, 25-30% lämnar dom flesta på hela sortimentet från Nám.

Nu har jag inget generellt tips på en viss produkt, men tipsar alla att hålla koll på XXL titt som tätt. Ibland vräker de ut grejor till ren förlust.

Igår köpte jag ett Orvis Helios 3D (#9) för 3.000. Förra sommaren köpte jag ett Helios 3F (#5) för samma pris.

Kolla så ni har lagerststus för alla butiker för ibland är de schyssta och skickar, även om produkten bara finns för upphämtning i en viss butik.

4 hours ago leijonflies sa:

Kan bara hålla med, i helgen nöp jag 13 paket orvis tafsar för 30kr styck 😅

Köpte det engång, men dem hade nog legat framme länge, för alla gick av direkt man tightade knuten, och gick dem inte i första stadiet så gick dem av direkt vid mothugg :( men hoppas det bara var mina 😃

Ja XXL har rea på riktigt ibland. Är på jakt efter nya, lättare vadarkängor och såg dessa Orvis vadarkängor för 450:- https://www.xxl.se/orvis-ultralight-wading-boot-w-vadarkanga-dam/p/1151977_1_Style 

Går på 3.3k hos Sportfiskeprylar tex. Har dock storlek 44-45 (och är man får jag väl tillägga, men könsmodell hade jag struntat i).

Edited by StyvtSpö

Var inne på Motonet idag och såg att dom reade lite fiskegrejer med 50%. Bla dessa vadarkängor..IMG_6464.thumb.jpeg.84a81fdad5dce931035ea33055e83c40.jpeg

Motonet i Jönköping, några kvar och ytterligare prissänkta.

IMG_7423.jpeg