Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Edit: Man kan tydligen rösta varje dag!

Om Christer vinner detta så blir det bra publicity för Älvräddarna.

Ansvarig för tävlingen är WWF.

Röstar gör man till vänster på sidan.

http://minplanet.se/index.php?option=com_content&view=article&id=1375:roesta-pa-vara-miljoehjaeltar&catid=3:aktuellt&Itemid=13

Här kan vi följa resultatet:

http://minplanet.se/index.php?option=com_poll&id=28:vem-ska-bli-arets-miljoehjaelte&Itemid=100000037

Edited by Husky
  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Det är tävlingarnas tidevarv, det märker man.

Alla dessa gör hedervärda saker.

Men med tanke på det jobb jag vet att Christer Borg gör fick han min röst.

Men skulle helst rösta på alla, och se att alla vann.. :)

Posted

Det är tävlingarnas tidevarv, det märker man.

Alla dessa gör hedervärda saker.

Men med tanke på det jobb jag vet att Christer Borg gör fick han min röst.

Men skulle helst rösta på alla, och se att alla vann.. :)

Haha! Lite lustigt när man börjar "lära känna" folk på forumet.

Jag såg att Shanti hade gjort ett inlägg och innan jag läste det

tänkte jag "han vill säkert rösta på alla".

Och se ...

Posted

Haha! Lite lustigt när man börjar "lära känna" folk på forumet.

Jag såg att Shanti hade gjort ett inlägg och innan jag läste det

tänkte jag "han vill säkert rösta på alla".

Och se ...

Haha!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Som följd av en längre tids problem med kommunikationen med användaren KaptenJ, upprepade löften om att skicka osv. och nu även upprepade fall av uteblivna leveranser även för andra användare så lägger jag nu ut en varning.  Om någon fler skulle ha haft problem med affärer med KaptenJ (Jacob Svärd) så får ni gärna höra av er. Säljarens personuppgifter, adress, telefonnr m.m är sparade. Jacob, förslagsvis så återbetalar du pengarna till de inblandade snarast innan det blir större problem än nödvändigt över detta. 
    • Som följd av en längre tids problem med kommunikationen med användaren KaptenJ, upprepade löften om att skicka osv. och nu även upprepade fall av uteblivna leveranser även för andra användare så lägger jag nu ut en varning.  Om någon fler skulle ha haft problem med affärer med KaptenJ (Jacob Svärd) så får ni gärna höra av er. Säljarens personuppgifter, adress, telefonnr m.m är sparade. Jacob, förslagsvis så återbetalar du pengarna till de inblandade snarast innan det blir större problem än nödvändigt över detta. 
    • "Suptallen" ..kan en föra förbi dagligen!!!!..sett i övrigt några lutande Tallar genom åren...inbland Nykter.
    • Hej! Är det någon sett den lutande tallen som finns i en av Hans LIdmans böcker någonstans utefter Hässjaån?  I så fall var? Jag skulle vilja fotografera den. Mvh Calle Modigh, redaktör i Hans Lidmansällskapet. 
    • De e inte bara fel på finnar.. 😁
    • De där fungerar halft förhand...  Man måste bara hålla skäret 90 grader..  Absolut inte så lätt när den är konkav men det funkar att bättra skärpan om man gör det ofta..  Måste man göra större ingrepp så är det bara o köpa nytt skär..
    • Dessvärre får jag inte heller kontakt med säljaren och har inte sett röken av min Loop Nymph jag köpte av honom... 
    • l atittar just nu tidigt på möööra!..ett inlag om Laxkriget 2001 I  stolen sitter en representant fr. Haparanda!!  En Innala!!!! ang. fisket då å nu!..Alla i i Haparanda heter Innala på nå sätt!.Märkligt. Som Åklagare,Advokat.Polis ..lr Tullare..Fiskare ..mäkligt nog..??? Idioten i TV..fattar inte!!..att Finnarna höll liv i Torneälv/Gränsälv...Finnar höll liv i Gränsälven..70 80-tal..tack vare  Lähetsätno..nått!..därav deras  Fiske....utan Finnar..så hade dom   om fått lägga nät med!!  ..rätt tidigt!
    • Hej KaptenJ, en liten återkoppling på våran konversation vore fint. Väntar på spårningsnummer... Du har PM
  • Ämnen

• Images

• Create New...