Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Havsöring GBg:s området

Featured Replies

Så e det FALTIN Special e det som gäller på västkusten...... :-*

Verkar vara en riktigt het fluga. Måste genast binda upp ett gäng ;)

Trouthunter 4 life

• Replies 29.5k
  • Views 3.2m
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Det blev en kvällstur efter jobbet då denna sillätare kom upp, 4 kg och 71 cm.

• Fick möta denna madame igår, 2 kilo fördelat på 54cm gav till en bra fight  

• Har kämpat en del iår och inte hittat fisken på mina ”sommarplatser” än. Bestämde mig för att göra nåt annat å styrde cykeln mot en plats jag brukar besöka framåt hösten. På knädjupt vatten några mete

Lägg av du fiskar bara där för att kolla in tanterna!!!

Så du vet vad jag taltar om ser jag... 8)

Verkar vara en riktigt het fluga. Måste genast binda upp ett gäng ;)

Vet du hur den ser ut......annars e det bara att fråga, fan vad heter den store på denna sidan!!!, en riktig dumming på binda flugor till Havsöring och framföallt LAX........ ::):o

Hitar ju fan inte vad skitgubben heter.........måste ringa och kolla!!

Vet du hur den ser ut......annars e det bara att fråga, fan vad heter den store på denna sidan!!!, en riktig dumming på binda flugor till Havsöring och framföallt LAX........ ::):o

Hitar ju fan inte vad skitgubben heter.........måste ringa och kolla!!

Menar du Jan Faltin  ;)

Faltinspecial

Trouthunter 4 life

japp........där var han!!

jag vet ett där öringarna e som tokiga nu med många fina fiskar som tas vi denna tid på året....men jag säger inget......... ;D.............och du gaston jag håller med dig om denna Faltin special den e en riktig dräpare den slår flugan magnus med hästlängder!

vilket ställe e det du vill spela fräck med som du inte vill säga.....??

TRoutis lika bra du tar av dig alla dina genomskinliga regnrockar för Gaston ser rätt igenom dig!!!!  :-*

jag vet ett där öringarna e som tokiga nu med många fina fiskar som tas vi denna tid på året....men jag säger inget......... ;D.............och du gaston jag håller med dig om denna Faltin special den e en riktig dräpare den slår flugan magnus med hästlängder!

Du får sluta titta så mycket på fiskefilmer, verkligheten e annorlunda än dina drömmar!!! ;D ;D ;D

hehe...

Var ute en runda på vadholmen ikväll, gött väder med dött fiske. sååå, troutis berätta nu!  ;D

Denna tråden bör väl ligga i Kustöringsforumet ::);)

Trouthunter 4 life

Ge mig en skaplig rulle i cirkaklass 8-9 så ska jag tala om vilket ställe troutis yrar om. Misstänker synnerligen starkt att det är där jag tog årets hittils största :D

Catch & Relapse

Ge mig en skaplig rulle i cirkaklass 8-9 så ska jag tala om vilket ställe troutis yrar om. Misstänker synnerligen starkt att det är där jag tog årets hittils största :D

Kom igen nu......!!

Precis... Kom igen nu... >:(

Äh jag retas bara ;)

Catch & Relapse

Äh jag retas bara ;)

tänkte väl detta.... ;D

Det hindrar ju inte att jag dock är skapligt säker på vilket ställe det rör sig om :P Fiska vidare i siksundet för all del, finns gott om fin öring därmed ibland all småsik

Catch & Relapse

Det hindrar ju inte att jag dock är skapligt säker på vilket ställe det rör sig om :P Fiska vidare i siksundet för all del, finns gott om fin öring därmed ibland all småsik

Tänkte själv testa "sikgrundet" ikväll.  ;)

Nån annan som skall ut?

Tänkte själv testa "sikgrundet" ikväll.  ;)

Nån annan som skall ut?

Skit samma, ta andra sidan av ön och vips e det fiske på öring vilken håller fin snittvikt, skitfiske!!!

Du får sluta titta så mycket på fiskefilmer, verkligheten e annorlunda än dina drömmar!!! ;D ;D ;D
he he ...jag drömmer ite ...kan du inte berätta hur det gick för "kungen av säveån" som du kalla dig......kan du inte berätta hur bra det gick sist, snälla!.... ;D

Jag har ett ställe som dom stora hoppar på nu och är villiga att ta!!!!!!!

Renodlad flugfiskebutik i hjärtat av Göteborg!

www.h2o-flugfiske.se

Vi finns på Ånäsvägen 19, välkomna in på en kopp kaffe!

precis nedan dämmet?

Catch & Relapse

he he ...jag drömmer ite ...kan du inte berätta hur det gick för "kungen av säveån" som du kalla dig......kan du inte berätta hur bra det gick sist, snälla!.... ;D

Drömmer gör du.....

Innan du kommer upp i min nivå så får du lära dig fiska med torrfluga........din dräng!!!

Finn HÖ fiske i går natt vid Saltholmen.

Fick upp två på ca 60 cm. fiskat med svart balsa bomber  ;)

Finn HÖ fiske i går natt vid Saltholmen.

Fick upp två på ca 60 cm. fiskat med svart balsa bomber  ;)

E det sant.........fan va trevligt!!!, vilken tid på dygnat på ett ungefär??

Har själv inte fiskat mycket Hö och e otroligt sugen på när det kommer igång.

Jävla småöringar    flytta te rätta sia om sverige  :-*