Hoppa till innehåll

Fiske! i Tv4-Sport


O'Meara

Recommended Posts

Jag håller med om att denna säsong varit tacky! Vilket jag tycker är synd med tanke på att det var Williams och Peters resor till gimån och härjedalen mm som fick mig att få intresse för flugfiske! Men som sagt det har väl inte vart nåt program med bra fiske än så länge. Längtar dock efter freestyle fishing filmsläpp!

Jag håller med! Vad hände med William och Petter som var med och gjorde jakt och fiske programmen?! De var ju rätt bra på den tiden.

Känns som problemet med det nya säsonger är att de åker och fiskar i EN DAG och sen tror att det ska bli bra TV... Alternativt samla upp unga talanger och integrera deras reportage i programmet.

Nä mer tid behövs lägga ner på att filma varje reportage.

Redigerad med JesperP
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 435
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jag tycker om att titta på programmen, men då är jag väll nästan ensam om det.

Dom verkar rikta in sig på en bredare publik kanske?

Det går inte att jämnföra med flugfiskeprogram, typ Bård och Lars.

Ta det för vad det är istället och sluta gnälla!

håller helt med, det är inte samma som när det var jakt och fiske medn... jag tycker fortfarande att det är bra pogram, bra mycket bättre än bingolotto!!!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Visst har den sista säsongen inte rosat marknaden, men det kan ju vara så att det är svårt att göra bra program med en stram budget och lite tid.

Slänger mer än gärna bort en halvtimme med att titta på Fiske än att titta på de andra s.k fiskeprogram som sänds på Tv4 Sport.

Där är det väl ändå riktigt dålig känsla, mest fisk i båten när programmet är slut vinner. Det är den känslan jag får iaf.

William och Lars-Åkes filmer är väl ändå välproducerade?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...