Älvräddarnas flugask
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
By Calle Modigh · Posted
Hej! Är det någon sett den lutande tallen som finns i en av Hans LIdmans böcker någonstans utefter Hässjaån? I så fall var? Jag skulle vilja fotografera den. Mvh Calle Modigh, redaktör i Hans Lidmansällskapet. -
Dessvärre får jag inte heller kontakt med säljaren och har inte sett röken av min Loop Nymph jag köpte av honom...
-
l atittar just nu tidigt på möööra!..ett inlag om Laxkriget 2001 I stolen sitter en representant fr. Haparanda!! En Innala!!!! ang. fisket då å nu!..Alla i i Haparanda heter Innala på nå sätt!.Märkligt. Som Åklagare,Advokat.Polis ..lr Tullare..Fiskare ..mäkligt nog..??? Idioten i TV..fattar inte!!..att Finnarna höll liv i Torneälv/Gränsälv...Finnar höll liv i Gränsälven..70 80-tal..tack vare Lähetsätno..nått!..därav deras Fiske....utan Finnar..så hade dom om fått lägga nät med!! ..rätt tidigt!
-
Hej KaptenJ, en liten återkoppling på våran konversation vore fint. Väntar på spårningsnummer... Du har PM
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts