November 29, 201015 yr comment_1360584 Skall vi ha någon sådan i år till ungdomar eller hur känner ni?,finns det någon frivillig att hålla i det i år? En anings piggare samt några hg lättare Report
November 29, 201015 yr comment_1360587 Skall vi ha någon sådan i år till ungdomar eller hur känner ni?,finns det någon frivillig att hålla i det i år? Jag känner inte att jag är rätt person för att hålla i det, men det är en väldig kul grej som glädjer många. Därför hoppas jag att någon är villig att hålla i det, tror nog att jag har något som kan gå iväg som julklapp.. Medarbetare på +FishEco... Report
November 29, 201015 yr comment_1360592 Det känns väl som om vi kan turas om. Med så många medlemmar ska väl inte samma person behöva ta på sig uppgiften flera gånger? Vilka är vi som hållit i det? Jag höll i det för några år sedan. Vilka mer? http://bigtrout.wordpress.com Report
November 29, 201015 yr Author comment_1360593 Det känns väl som om vi kan turas om. Med så många medlemmar ska väl inte samma person behöva ta på sig uppgiften flera gånger? Vilka är vi som hållit i det? Jag höll i det för några år sedan. Vilka mer? Jag och Runarsson förra året, Sedan vet jag ju att du och Oops; johan s har hållt i det men det är säkert flera..? En anings piggare samt några hg lättare Report
November 29, 201015 yr comment_1360594 Thumbs up Jag är inte helt hundra på hur det går till, men jag är gärna med och skänker lite fina saker //Bärgh Edited November 29, 201015 yr by Bärgh Report
November 29, 201015 yr comment_1360595 Jag är också med och skänker, tyvärr tar jobbet för mycket tid för att administrera . Report
November 29, 201015 yr Author comment_1360597 Jo skänkadet är ju som sagt den lätta! delen, någon som vill hålla i det är ju lite knepigare. En anings piggare samt några hg lättare Report
December 7, 201015 yr comment_1364155 Har ingen som helst möjlighet att administrera nåt i år, men skänker gärna lite prylar om nån vill ha! torrt, smått & grått Report
December 7, 201015 yr comment_1364226 Har tyvärr inte tiden att administrera, men att skäbka, det ställer jag gladeligen upp på! Report
December 7, 201015 yr comment_1364343 Jag ställer gärna upp! Med att ta emot julklappar samma här Edited December 7, 201015 yr by flugtoken "A bad day of fishing is still better than a good day at work" Swecam Fishing: https://www.youtube.com/user/fisherman993 Report
December 7, 201015 yr comment_1364354 samma här Samma här heheheh Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på Report
December 7, 201015 yr comment_1364391 Jag är imponerad av hjälpsamheten med att ta emot ett litet bidrag i form av en julklapp......Såg inget om att det är lika trevligt att ge, eller att ta hand om grejen... I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Report
December 7, 201015 yr comment_1364405 Är det inte ganska många som "signat in" att dom är beredda att skänka prylar? Däremot skulle jag eventuellt kunna tänka mig att hålla i hela spektaklet, men tror jag behöver lite assistans isåfall... www.medfluga.se Report
December 7, 201015 yr comment_1364412 Är det inte ganska många som "signat in" att dom är beredda att skänka prylar? Däremot skulle jag eventuellt kunna tänka mig att hålla i hela spektaklet, men tror jag behöver lite assistans isåfall... Maila Wolfis och hör om han inte kan assistera Dig här. Jag höll i detta för några år sedan och hans "koll på läget" var jäkligt underlättande..... I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Report
December 7, 201015 yr comment_1364416 Kan tänka det! Ska ta mig en liten funderare på om jag vågar "dra lasset"...men helt klart en tanke som lockar! Vad gör man inte för...? www.medfluga.se Report
December 8, 201015 yr Author comment_1364426 Kan tänka det! Ska ta mig en liten funderare på om jag vågar "dra lasset"...men helt klart en tanke som lockar! Vad gör man inte för...? Gör du det men det kan nog vara bra om du har någon till hjälp för det kan vara lite hektiskt märkte jag förra året men det var ändå rätt roligt så hoppa på det du för det är en trevlig edge tradition att uppehålla. En anings piggare samt några hg lättare Report
December 8, 201015 yr comment_1364431 Kan tänka det! Ska ta mig en liten funderare på om jag vågar "dra lasset"...men helt klart en tanke som lockar! Vad gör man inte för...? Kolla om någon av de blå vill backa upp. Borde inte vara några problem för dem. Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Report
December 8, 201015 yr comment_1364432 Maila Wolfis och hör om han inte kan assistera Dig här. Jag höll i detta för några år sedan och hans "koll på läget" var jäkligt underlättande..... Ska nog kunna gå å ordna igen Kolla om någon av de blå vill backa upp. Borde inte vara några problem för dem. Inga problem alls..bara tiden finns så "Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar." IMAGO Flyfishing Flugor.se Report
December 8, 201015 yr comment_1364442 Inga problem alls..bara tiden finns så Självklart Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Report
December 8, 201015 yr comment_1364444 Ja...det är ju just det om det finns tid... Man brukar ju inte ha så gott om den varan så här års... Ska ta en sanbb funderare... www.medfluga.se Report
December 8, 201015 yr comment_1364447 Självklart Å du som är hemma hela dagarna..du kanske kan ta tag i detta annars "Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar." IMAGO Flyfishing Flugor.se Report
December 8, 201015 yr comment_1364449 Å du som är hemma hela dagarna.. du kanske kan ta tag i detta annars Har ju barn nu vet du. Du vet ju hur lite jag fick gjort innan (redaktion mm) så du kan bara tänka dig nu Men jag skänker mer än gärna något kul och användbart Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Report
December 8, 201015 yr comment_1364453 Har ju barn nu vet du. Du vet ju hur lite jag fick gjort innan (redaktion mm) så du kan bara tänka dig nu Men jag skänker mer än gärna något kul och användbart Jo nu när du säger det, ingen bra ide "Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar." IMAGO Flyfishing Flugor.se Report
December 8, 201015 yr comment_1364552 Blir detta av så kommer det att skapas en egen tavla. Den som tar hand om det hela kommer att bli en mini moderator = du får tillgång till dom verktyg du behöver för att flytta/radera inlägg...Vi blåa finns såklart i närheten om det är nått Det ska ju vara rent och snyggt i trådarna. Egen tråd för anmälningar, gåvor och diverse kommentarer Låter det bra ? "Det handlar inte om att kasta långt, utan att presentera flugan för fisken så den nappar." IMAGO Flyfishing Flugor.se Report