Jump to content
Sign in to follow this  
trigger hammer

Julklapps utdelning?

Recommended Posts

Skall vi ha någon sådan i år till ungdomar eller hur känner ni?,finns det någon frivillig att hålla i det i år? :)

Jag känner inte att jag är rätt person för att hålla i det, men det är en väldig kul grej som glädjer många. :blush::blush:

Därför hoppas jag att någon är villig att hålla i det, tror nog att jag har något som kan gå iväg som julklapp..

Det känns väl som om vi kan turas om. Med så många medlemmar ska väl inte samma person behöva ta på sig uppgiften flera gånger?

Vilka är vi som hållit i det?

Jag höll i det för några år sedan. Vilka mer?

Det känns väl som om vi kan turas om. Med så många medlemmar ska väl inte samma person behöva ta på sig uppgiften flera gånger?

Vilka är vi som hållit i det?

Jag höll i det för några år sedan. Vilka mer?

Jag och Runarsson förra året, Sedan vet jag ju att du och Oops; johan s har hållt i det men det är säkert flera..?

Thumbs up

Jag är inte helt hundra på hur det går till, men jag är gärna med och skänker lite fina saker

//Bärgh

Edited by Bärgh

Jag är också med och skänker, tyvärr tar jobbet för mycket tid för att administrera .

Har ingen som helst möjlighet att administrera nåt i år, men skänker gärna lite prylar om nån vill ha! :)

Jag är imponerad av hjälpsamheten med att ta emot ett litet bidrag i form av en julklapp......Såg inget om att det är lika trevligt att ge, eller att ta hand om grejen... -_-

Är det inte ganska många som "signat in" att dom är beredda att skänka prylar? :huh:

Däremot skulle jag eventuellt kunna tänka mig att hålla i hela spektaklet, men tror jag behöver lite assistans isåfall... :blush:

Är det inte ganska många som "signat in" att dom är beredda att skänka prylar? :huh:

Däremot skulle jag eventuellt kunna tänka mig att hålla i hela spektaklet, men tror jag behöver lite assistans isåfall... :blush:

Maila Wolfis och hör om han inte kan assistera Dig här. Jag höll i detta för några år sedan och hans "koll på läget" var jäkligt underlättande.....

Kan tänka det! :) Ska ta mig en liten funderare på om jag vågar "dra lasset"...men helt klart en tanke som lockar! ;) Vad gör man inte för...? :)

Kan tänka det! :) Ska ta mig en liten funderare på om jag vågar "dra lasset"...men helt klart en tanke som lockar! ;) Vad gör man inte för...? :)

Gör du det :) men det kan nog vara bra om du har någon till hjälp för det kan vara lite hektiskt märkte jag förra året :) men det var ändå rätt roligt så hoppa på det du för det är en trevlig edge tradition att uppehålla.

023.gif

Kolla om någon av de blå vill backa upp. Borde inte vara några problem för dem.

Maila Wolfis och hör om han inte kan assistera Dig här. Jag höll i detta för några år sedan och hans "koll på läget" var jäkligt underlättande.....

Ska nog kunna gå å ordna igen

023.gif

Kolla om någon av de blå vill backa upp. Borde inte vara några problem för dem.

Inga problem alls..bara tiden finns så

Ja...det är ju just det om det finns tid... :blink::huh: Man brukar ju inte ha så gott om den varan så här års... :unsure:

Ska ta en sanbb funderare...:)

Å du som är hemma hela dagarna..

du kanske kan ta tag i detta annars :)

Har ju barn nu vet du. Du vet ju hur lite jag fick gjort innan (redaktion mm) så du kan bara tänka dig nu :rolleyes:

Men jag skänker mer än gärna något kul och användbart :)

Har ju barn nu vet du. Du vet ju hur lite jag fick gjort innan (redaktion mm) så du kan bara tänka dig nu :rolleyes:

Men jag skänker mer än gärna något kul och användbart :)

Jo nu när du säger det, ingen bra ide

Blir detta av så kommer det att skapas en egen tavla.

Den som tar hand om det hela kommer att bli en mini moderator = du får tillgång till dom verktyg du behöver för att flytta/radera inlägg...Vi blåa finns såklart i närheten om det är nått ;)

Det ska ju vara rent och snyggt i trådarna. Egen tråd för anmälningar, gåvor och diverse kommentarer

Låter det bra ?