Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Julklapps utdelning?

Featured Replies

Är det inte ganska många som "signat in" att dom är beredda att skänka prylar? :huh:

Däremot skulle jag eventuellt kunna tänka mig att hålla i hela spektaklet, men tror jag behöver lite assistans isåfall... :blush:

Du är en fin kille du Pada.. :blush:

Sedge, Drakes & Rocken(snake)Roll

One hook, two hookers...

• Replies 131
  • Views 71.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• trigger hammer
    trigger hammer

Jag saknar denna edge tradition och nu börjar det väl bli lite sent påkommet,men vad tycker ni? är det inte dags att vi börjar med den igen 2015

• trigger hammer
    trigger hammer

• trigger hammer
    trigger hammer

Kul att se alla "ungdomar" som vill ha grejor ,kan väl fixa lite russin till Jani och ett Kunna spö till Falköpings bon .

Det glädjer mig att bara läsa om att det är så många som gärna skänker lite prylar till utdelningen :blush:

Det uppskattas verkligen...

May the force be with you...

Hej! jag är 13 år o har fiskat så länge jag kan minnas har precis börjat flugfiska o tycker det är det roligaste som finns.

Har bara en fråga vad är det här för något? :)

Hej! jag är 13 år o har fiskat så länge jag kan minnas har precis börjat flugfiska o tycker det är det roligaste som finns.

Har bara en fråga vad är det här för något? :)

Det är vi gammla gubbar som skänker överblivna prylar till en julklappsutdelning där ni spolingar får anmäla er och sen lottas vem som får välja först från listan med grejor. Coolt va. ;)

Jan Fridh. -64:a från Mora boendes i Orsa. Fiskar helst norrut.

Fiska bör man annars dör man. Och helvete om nån försöker hindra mig....

Haha, riktigt häftigt. Väldigt bra med tycker jag! :D

Dock hade vi väl krav på medlemskap i minst ett halvår för att få något?

Så att ingen smög sig in för att få något och sedan försvinna från forumet som en avlöning.

Dock hade vi väl krav på medlemskap i minst ett halvår för att få något?

Så att ingen smög sig in för att få något och sedan försvinna från forumet som en avlöning.

Vill minnas att vi hade det kriteriet, på ett ungefär -_-

I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule.

A bit too old, but not dead yet.

I have a bad temper but I love my friends.

I hate negative people

I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends.

Okej, får väl snällt vänta tills nästa jul då! :)

Edited by Ssilungur

Det är vi gammla gubbar som skänker överblivna prylar till en julklappsutdelning där ni spolingar får anmäla er och sen lottas vem som får välja först från listan med grejor. Coolt va. ;)

låter som en kanon idé. Har förstått att gruppen flugfiskare lätt samlar på sig grejer. dessutom har ju inte studenter som jag själv den bästa ekonomin för att köpa dyr fiskeutrustning.

Fiskarna man tappar är alltid de största!

höhö, tala för dig själv ;)

Får jag nått? ..har många år nu... :mellow:

Många år blir det!

Har du någon önskelista?

höhö, tala för dig själv ;)

:lol::lol:

Jan Fridh. -64:a från Mora boendes i Orsa. Fiskar helst norrut.

Fiska bör man annars dör man. Och helvete om nån försöker hindra mig....

Lite "girig" som man är så frågar jag snällt hur det kommer vara för åldersgräns i år? Fyllde 18 den 29nov i år. Och har för mig det var gränsen förra året. Minns dock inte om det var tom 18.

Har missat detta evenemang 2 år i rad nu. Senast så hade jag inte sett uppdateringen med att allt skulle göras i en snabb procedur. Så loggade in efter att utdelningsfasen var redan var över. (Men Hannu, var riktigt snäll och gav mig en rulle :wub: Den hade inte kommit med i listan, och jag hade oturligt nog missat utdelningen, så jag blev ju inte lottlös förra året)

Men... man kan ju inte låta bli, om det är så att man får vara med ;)

Men jag har full förståelse för om jag inte får vara med i år.

/ Jonatan

• Author

Uppar denna tråd är det någon som var villig att sköta om det eller :) någon ... borde ju ha tid av alla oss medlemmar på forumet.

En anings piggare samt några hg lättare

kommer jag få vara med på "julklappsutdelningen"?

jag har varit medlem i 4 månader men jag hade en till användare innan dess och den hade jag haft sen i våras.

jag var tvungen att byta till denna pga av att allt inte funkade så bra på den andra.

vad tror ni? :) :)

Edited by Victor G

besök gärna http://teamblankoring.blogspot.com/

En urusel fiskedag klår vilken bra arbetsdag som helst!

kommer jag få vara med på "julklappsutdelningen"?

jag har varit medlem i 4 månader men jag hade en till användare innan dess och den hade jag haft sen i våras.

jag var tvungen att byta till denna pga av att allt inte funkade så bra på den andra.

vad tror ni? :) :)

Jag tycker att Du ska vara med.....Om det nu blir något av med julklappar ;)

I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule.

A bit too old, but not dead yet.

I have a bad temper but I love my friends.

I hate negative people

I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends.

Uppar denna tråd är det någon som var villig att sköta om det eller :) någon ... borde ju ha tid av alla oss medlemmar på forumet.

Jag håller gjärna i det, om du står bakom som Mentor!

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Men jag får inget om det blir något?

Har ju nästan varit medlem i 10 dagar nu! :)

Haha.

Nej men jag förstår det är ju inte så kul om man ger grejor till folk som bara sticker sen..!

MVH Ssilungur

Men jag får inget om det blir något?

Har ju nästan varit medlem i 10 dagar nu! :)

Haha.

Nej men jag förstår det är ju inte så kul om man ger grejor till folk som bara sticker sen..!

MVH Ssilungur

Tyvärr lär gränsen gå någonstans :blush: men om du går in under tråden medlemmar och gör en presentation av dig med bild... Så lovar jag dig, att om du fortfarande är aktiv till våren så skickar jag en nästan ny lina till dig i klass 5, :)

Mvh/Peter

"There he stands, draped in more equipment than a telephone lineman, trying to outwit an organism with a brain no bigger than a breadcrumb, and getting licked in the process."

~by Paul O'Neil, 1965~

Tyvärr lär gränsen gå någonstans :blush: men om du går in under tråden medlemmar och gör en presentation av dig med bild... Så lovar jag dig, att om du fortfarande är aktiv till våren så skickar jag en nästan ny lina till dig i klass 5, :)

Mvh/Peter

:wub:

www.netflies.se

Redan påväg till medlemmar! :)

Haha, tack så jätte mycket!

Klart jag kommer vara, detta är den bästa fiskesida jag vet!

MVH Ssilungur!

trigger, vad säger du?

www.netflies.se

Jag tror att jag kan binda ihop några flugor och skänka bort också, visserligen bundna av en amatör men wth, alltid något :blush:

May the force be with you...

• Author

trigger, vad säger du?

Kolla in din im :) men visst om du är villig att hålla i trådarna själv i mångt och mycket och bara behöver mig som någon form av bollplank så visst kan jag väl bistå med det :)

En anings piggare samt några hg lättare

Jag tror att jag kan binda ihop några flugor och skänka bort också, visserligen bundna av en amatör men wth, alltid något :blush:

De flugor du skickade som "betalning" för krokarna var det ju inget fel på!

/ C

LOVE is a 10-letter word......FLYFISHING