December 21, 201015 yr comment_1370669 jag får ont i örona om du skriver på det sättet.. oj.. råkade skriva med caps lock Report
December 21, 201015 yr comment_1370671 Juldagen skulle passa mig BÄST!! besök gärna http://teamblankoring.blogspot.com/ En urusel fiskedag klår vilken bra arbetsdag som helst! Report
December 21, 201015 yr comment_1370676 Juldagen skulle passa mig BÄST!! får hoppas att man har turen att inte vara borta då rå Report
December 22, 201015 yr comment_1370758 Men snälla kidz. Nog måste ni förstå att det stora jobbet har keester som ska organisera själva utdelningen. Ni som ska ha klapparna behöver ju bara ha tillgång till dator. Såna finns ju överallt.....ja t.o.m i telefonerna, numera. "The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach" Report
December 22, 201015 yr comment_1371058 låt keester välja så får vi infinna oss den dagen han väljer, exakt som hannu skrev, bara låna någons iphone lr vad som helst nu för tiden ju Report
December 22, 201015 yr comment_1371067 Tack! Som jag frågade tidigare, hur många kan inte följa utdelningen om det blir på Juldagen? Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 22, 201015 yr comment_1371072 Kan bli svårt för min del! Fast kanske kan låna syrrans mobil... hon har gratis surf de har int ja.. Report
December 22, 201015 yr comment_1371074 Kan bli svårt för min del! Fast kanske kan låna syrrans mobil... hon har gratis surf de har int ja.. underbart! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 22, 201015 yr comment_1371091 För mig funkar det vilken dag som helst May the force be with you... Report
December 23, 201015 yr comment_1371612 Vilken tid på Juldagen handlade det om? 1400 www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 23, 201015 yr comment_1371616 Ok ok, får hoppas att det inte blir mitt i maten då bara Report
December 23, 201015 yr comment_1371619 Jag har inte hört någon större respons på min fråga, så dragningen sker på Juldagen 1400. Ni som vet att ni inte kan följa dragningen, kan be någon att välja åt er. Annars kan jag välja åt er, men då vill jag höra innan vad ni är intresserade av. För att förhindra att det blir för utdraget, kör vi med treminutersgräns. Det innebär att jag väljer Pris om inte deltagaren eller dennas repressant har valt ett inom den tiden. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 23, 201015 yr comment_1371622 Gud... vad spännande det ska bli.. :D Tänk om man vore ung igen.. www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 23, 201015 yr comment_1371627 Gör som Du vill själv, alla kan inte vara nöjda med tidpunkten men dom får finna sig i Ditt beslut ju I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule. A bit too old, but not dead yet. I have a bad temper but I love my friends. I hate negative people I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends. Report
December 23, 201015 yr comment_1371634 Gör som Du vill själv, alla kan inte vara nöjda med tidpunkten men dom får finna sig i Ditt beslut ju Tack Leif! Ja det fungerar inte i praktiken att bestämma dag efter allas åsikter. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 23, 201015 yr comment_1371637 Jag har inte hört någon större respons på min fråga, så dragningen sker på Juldagen 1400. Ni som vet att ni inte kan följa dragningen, kan be någon att välja åt er. Annars kan jag välja åt er, men då vill jag höra innan vad ni är intresserade av. För att förhindra att det blir för utdraget, kör vi med treminutersgräns. Det innebär att jag väljer Pris om inte deltagaren eller dennas repressant har valt ett inom den tiden. Mvh Juha Blir kanon Keester Report
December 23, 201015 yr comment_1371643 Blir kanon Keester Kul att höra, Tack! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 23, 201015 yr comment_1371780 Detta blir kanon det!! besök gärna http://teamblankoring.blogspot.com/ En urusel fiskedag klår vilken bra arbetsdag som helst! Report
December 23, 201015 yr comment_1371785 ei tästa tuu hevonen http://www.flickr.com/photos/thejorrelito - mina fotografier. http://www.youtube.com/user/TheJorrelito/videos - mina tokerier. Report
December 23, 201015 yr comment_1371789 blir bra det keester ordnade sig för mig med ännu en gång... detsamma för mig. Fiskarna man tappar är alltid de största! Report
December 24, 201015 yr comment_1371853 ska ni dela ut grejerna idag? http://www.flickr.com/photos/thejorrelito - mina fotografier. http://www.youtube.com/user/TheJorrelito/videos - mina tokerier. Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.