Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Julklapps utdelning?

Featured Replies

jag får ont i örona om du skriver på det sättet.. :lol:

oj.. råkade skriva med caps lock :blush:

  • Replies 131
  • Views 71.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • trigger hammer
    trigger hammer

    Jag saknar denna edge tradition och nu börjar det väl bli lite sent påkommet,men vad tycker ni? är det inte dags att vi börjar med den igen 2015

  • trigger hammer
    trigger hammer

  • trigger hammer
    trigger hammer

    Kul att se alla "ungdomar" som vill ha grejor ,kan väl fixa lite russin till Jani och ett Kunna spö till Falköpings bon .

Juldagen skulle passa mig BÄST!! :)

får hoppas att man har turen att inte vara borta då rå :(

Men snälla kidz.

Nog måste ni förstå att det stora jobbet har keester som ska organisera själva utdelningen.

Ni som ska ha klapparna behöver ju bara ha tillgång till dator.

Såna finns ju överallt.....ja t.o.m i telefonerna, numera. ;)

"The solution to any problem -- work, love, money, whatever -- is to go fishing, and the worse the problem, the longer the trip should be~John Gierach"

låt keester välja så får vi infinna oss den dagen han väljer,

exakt som hannu skrev,

bara låna någons iphone lr vad som helst nu för tiden ju :)

Tack!

Som jag frågade tidigare, hur många kan inte följa utdelningen om det

blir på Juldagen?

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Kan bli svårt för min del! Fast kanske kan låna syrrans mobil... hon har gratis surf de har int ja.. :P

Kan bli svårt för min del! Fast kanske kan låna syrrans mobil... hon har gratis surf de har int ja.. :P

:lol: underbart! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

För mig funkar det vilken dag som helst :)

May the force be with you...

Vilken tid på Juldagen handlade det om?

Vilken tid på Juldagen handlade det om?

1400

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Ok ok, får hoppas att det inte blir mitt i maten då bara :P

Jag har inte hört någon större respons på min fråga, så dragningen sker på Juldagen 1400.

Ni som vet att ni inte kan följa dragningen, kan be någon att välja åt er.

Annars kan jag välja åt er, men då vill jag höra innan vad ni är intresserade av.

För att förhindra att det blir för utdraget, kör vi med treminutersgräns.

Det innebär att jag väljer Pris om inte deltagaren eller dennas repressant har valt ett

inom den tiden.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Gud... vad spännande det ska bli.. :D :D

Gud... vad spännande det ska bli.. :D :D

Tänk om man vore ung igen.. :lol:

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Gör som Du vill själv, alla kan inte vara nöjda med tidpunkten men dom får finna sig i Ditt beslut ju -_-

I fish, drink lousy whisky, and I want food at a proper shedule.

A bit too old, but not dead yet.

I have a bad temper but I love my friends.

I hate negative people

I fish only with Bamboo rods, together with Bamboozers, Sliva Bums, Friends of F.O.G.T and other nice friends.

Gör som Du vill själv, alla kan inte vara nöjda med tidpunkten men dom får finna sig i Ditt beslut ju -_-

Tack Leif! :)

Ja det fungerar inte i praktiken att bestämma dag efter allas åsikter.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Jag har inte hört någon större respons på min fråga, så dragningen sker på Juldagen 1400.

Ni som vet att ni inte kan följa dragningen, kan be någon att välja åt er.

Annars kan jag välja åt er, men då vill jag höra innan vad ni är intresserade av.

För att förhindra att det blir för utdraget, kör vi med treminutersgräns.

Det innebär att jag väljer Pris om inte deltagaren eller dennas repressant har valt ett

inom den tiden.

Mvh Juha

Blir kanon Keester :)

Blir kanon Keester :)

Kul att höra, Tack! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

blir bra det keester :) ordnade sig för mig med :lol:

blir bra det keester :) ordnade sig för mig med :lol:

ännu en gång... detsamma för mig.

Fiskarna man tappar är alltid de största!

ännu en gång... detsamma för mig.

Hehe, vad bra :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.