December 10, 201015 yr comment_1365466 Hej! Regler, Under 18 år Ingen Förvärvsinkomst. Varit medlem på Edge minst Tre Månader. Mvh Juha 16-1 axeld 7-2 Evertsson 6-3 TraNaN 8-4 Musti 13-5 Marcus_1995 11-6 ljusne_emil 10-7 Rednil 4-8 Burpman 15-9 william 12-10 peppe 14-11 Victor G 1-12 foxmeister 5-13 Melker Jonsson 2-14 emilh 3-15 rasmussenjesper 9-16 niklar ------------------ 10-1 Musti, Flugor 2-2 trigger hammer, William Joseph chestpack och en Loon Flak Jacket fiskeväst. 16-3 aspen, Loop fiskeväst 6-4 Schalke, Guideline EXP 3 9' #5 15-5 aspen (igen ), flugor säg 20 stycken 4-6 Oops, Loop Evotec FW 4/5 14-7 flyfisher30, Ms alu rulle 5/6 med tillhörande extraspole 7-8 henkeflash, • Tafsfodral från Loop • Clip on reel från Pool 12 • Little Samson-våg (10 kg) från Salter • Priest från Hardy • Linklippare • Peang (rak 10 cm) • Dubbingsnurra • Hackeltång (roterande). Allting i ett paket. 14-9 foxmeister, Guidleline Force klass #6 5-10 borano20, En väst från LL Bean,stl small,väääldigt lik Orvis Tac-L-Pak 12-11 tårta, ABU Flymax 78, Flugrulle 1-12 Thomas D, Guideline INEX 5-7 med extra spole , i färgen gunsmoke 8-13 seglarpojken, Sonic sk4, 4/5 8,6ft istället för 6/7:an som gick åt helvete. Lägger med en longbelly-lina klass 5 av okänt märke(Kanske Sameo)? 9-14 borano20, ca 500 Partridge 4x fine,10-16,up eye.Och ca 500 down eye,10-16.Mera av de större. 12-15 JULTOMTEN, Presentkort på Sameo 500 kr. 13-16 L.C.F.C, Pool 12 SSD 9' #5 2delade spö 3-17 L.C.F.C, Pool 12 midjeväska med tillhörande flugask 10-18 jani, Skänker ett 9´#5-6, " del Strömsländan med socka och en Snowbee-alutub, en GL REM Troutrulle med GL Force Camo #6-lina. 9-19 Danne..., Rulle Guideline Reelmaster Minsta modellen, lämplig till lina upp till max #4 8-20 Falkas, Jag ger bort ett medlemskap i Älvräddarna. 4-21 Bärgh, En ask med tubflugor, och några krokflugor. (många lämpar sig för tidigt vårfiske) 11-22 Bärgh, En ask med lax flugor, krokflugor! 13-23 Bärgh, En ask med Regnbågsflugor. mycket torrflugor! 6-24 ulrik, Jag skänker en håv. 3-25 Tellis, Jag skänker 1st av min nya film - Från Roll till Spey 11-26 jorma, d blir ett gäddpaket med 15 flugor, en flytnia (airflo fw-tactical) käköppnare + en loop graphite då.. 4-6(?) rullen kanske e i minsta laget .. men men ... 2-27 Musti. Det blir diverse nymfer och streamers till regnbåge, öring och harr 16-28 Hannu, Hittade lite filmer som kan glädja någon i vintermörkret. Till dessa tillkommer "Fluefiske til fjells" 5-29 Magnus H, Piteå sportfiskeklubb skänker en endags kastkurs med en av klubbens instruktörer. Mottagaren får även bjuda in en jämnårig vän. 7-30 Falkas, Jag skänker även ett presentkort (1000kr) på www.falkasfiske.se 15-31 keester, Sharkskin lina klass 6. Bra skick enligt säljaren. Edited December 25, 201015 yr by keester www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr comment_1365469 Jag anmäler mig gärna. Går på gymnasiet och får mitt studiebidrag vilket inte alltid räcker till fiskegrejer. Men jag har bara varit medlem i detta forum i typ en månad. Hörde att det var någon regel om att man måste varit medlem en visst längd. BTW jag är 16år Edited December 10, 201015 yr by axeld Fiskarna man tappar är alltid de största! Report
December 10, 201015 yr Author comment_1365486 Välkommen! Du är med i utlottningen. www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr comment_1365492 Anmäler mig gärna också 16 år och som axeld så har jag ingen mer inkomst än studiebidraget. Hoppas det räcker? Var ju förresten med förra året, och har haft j*vligt bra nytta av det jag fick då! Mvh Olof Report
December 10, 201015 yr Author comment_1365493 Anmäler mig gärna också 16 år och som axeld så har jag ingen mer inkomst än studiebidraget. Hoppas det räcker? Var ju förresten med förra året, och har haft j*vligt bra nytta av det jag fick då! Mvh Olof www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr comment_1365494 Samma här, fattig student med studiebidrag. Gymnasiet här med och inte tillräckligt med pengar över till fiskegrejer så ibland måste man prioritera andra grejer framför fiske. kan även tänka mig skänka saker som har blivit över. //Christoffer Report
December 10, 201015 yr Author comment_1365497 Samma här, fattig student med studiebidrag. Gymnasiet här med och inte tillräckligt med pengar över till fiskegrejer så ibland måste man prioritera andra grejer framför fiske. kan även tänka mig skänka saker som har blivit över. //Christoffer Välkommen! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr comment_1365499 Välkommen! Du är med i utlottningen. tackar när sker lottningen..? Fiskarna man tappar är alltid de största! Report
December 10, 201015 yr Author comment_1365526 tackar när sker lottningen..? När jag har tid Runt Julafton. www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr comment_1365534 Jag anmäler mig! 15 bast, 500kr per månad och i stort sett går inga av dessa pengar till fiske längre, kanske enstaka hundring varannan månad. May the force be with you... Report
December 10, 201015 yr comment_1365539 Jag anmäler mig också, 15 år , får omkring 300 :- /månad styvt och lite går till fiske men inte så mycket.. längtre tyvärr :/ Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på Report
December 10, 201015 yr Author comment_1365544 Välkommna! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr Author comment_1365546 Jag listar upp imorgon. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr comment_1365606 anmäler mig, är 16 år och som många andra också har sagt, så räcker inte studiebidraget till så mycket fiskegrejor Report
December 10, 201015 yr comment_1365612 anmäler mig , 17 år och plånkan är liten nu med endast 700kr/månaden så mycket räcker tyvärr inte till fiskesaker Edit: fyller 18 , 3 dagar innan julafton , kan någon som håller i utdelningen vara snäll att kontakta mig om jag får vara med eller inte ) / linder Report
December 10, 201015 yr Author comment_1365624 anmäler mig , 17 år och plånkan är liten nu med endast 700kr/månaden så mycket räcker tyvärr inte till fiskesaker Edit: fyller 18 , 3 dagar innan julafton , kan någon som håller i utdelningen vara snäll att kontakta mig om jag får vara med eller inte ) / linder Du är med. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr Author comment_1365631 anmäler mig, är 16 år och som många andra också har sagt, så räcker inte studiebidraget till så mycket fiskegrejor Somsagt, listar imorgon. Du är med. Mvh Juhaq www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr comment_1365633 Vill bara kolla hur det blir för mig. Fyllde 18 29 nov i år. Går trean på gymnasiet, och har studiebidrag varje månad. Men pengarna räcker inte till att finansiera allt man vill ha. Täcker ju småsaker såklart, någon flugbindnings pryl då och då. Men det är inga stora summor. Men som jag skrev tidigare, har full förståelse på om jag inte får vara med. Gränsen måste ju dras någon stans. Är väl mer en rolig bonus på jul om man får vara med / Jonatan Report
December 11, 201015 yr comment_1365641 Hej, är 16 år gammal. Enda inkomst månadspeng, som tyvärr inte räcker så långt som man önskar! Deltar gärna, ska även se efter om jag har något att skänka själv! //William Thankfully, there is no cure Report
December 11, 201015 yr comment_1365692 jag är 11 år. och jag har inte så mycke pengar jag tycker att ni är jätte snälla som ger bort saker jag är gärna med på utlottningen mvh petrus... Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365698 Vill bara kolla hur det blir för mig. Fyllde 18 29 nov i år. Går trean på gymnasiet, och har studiebidrag varje månad. Men pengarna räcker inte till att finansiera allt man vill ha. Täcker ju småsaker såklart, någon flugbindnings pryl då och då. Men det är inga stora summor. Men som jag skrev tidigare, har full förståelse på om jag inte får vara med. Gränsen måste ju dras någon stans. Är väl mer en rolig bonus på jul om man får vara med / Jonatan Jag gillar att du skriver utförligt om din ekonomiska situation. Jag hoppas att Givarna godtar detta, istället för att vi ska ha en knivskarp gräns. Jag vill gjärna ha synpunkter om det här. Mvh Juha Edit, jag har redan tillåtit Rednil att vara med som fyller 18år innan Julafton. Edited December 11, 201015 yr by keester www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 11, 201015 yr comment_1365728 jag anmäler mig! jag är 14 år.jag får 350kr i månaden och som sagt så räcker det inte till så mycket fiskegrejor. besök gärna http://teamblankoring.blogspot.com/ En urusel fiskedag klår vilken bra arbetsdag som helst! Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365730 Hej, är 16 år gammal. Enda inkomst månadspeng, som tyvärr inte räcker så långt som man önskar! Deltar gärna, ska även se efter om jag har något att skänka själv! //William Kul initiativ, att skänka själv! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365731 jag är 11 år. och jag har inte så mycke pengar jag tycker att ni är jätte snälla som ger bort saker jag är gärna med på utlottningen mvh petrus... Välkommen! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365732 jag anmäler mig! jag är 14 år.jag får 350kr i månaden och som sagt så räcker det inte till så mycket fiskegrejor. Välkommen! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.