Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Julklappsutdelning 2010

Featured Replies

Hej!

Regler,

Under 18 år

Ingen Förvärvsinkomst.

Varit medlem på Edge minst Tre Månader.

Mvh Juha

16-1 axeld

7-2 Evertsson

6-3 TraNaN

8-4 Musti

13-5 Marcus_1995

11-6 ljusne_emil

10-7 Rednil

4-8 Burpman

15-9 william

12-10 peppe

14-11 Victor G

1-12 foxmeister

5-13 Melker Jonsson

2-14 emilh

3-15 rasmussenjesper

9-16 niklar

------------------

10-1 Musti, Flugor

2-2 trigger hammer, William Joseph chestpack och en Loon Flak Jacket fiskeväst.

16-3 aspen, Loop fiskeväst

6-4 Schalke, Guideline EXP 3 9' #5

15-5 aspen (igen ), flugor säg 20 stycken

4-6 Oops, Loop Evotec FW 4/5

14-7 flyfisher30, Ms alu rulle 5/6 med tillhörande extraspole

7-8 henkeflash, • Tafsfodral från Loop

• Clip on reel från Pool 12

• Little Samson-våg (10 kg) från Salter

• Priest från Hardy

• Linklippare

• Peang (rak 10 cm)

• Dubbingsnurra

• Hackeltång (roterande).

Allting i ett paket.

14-9 foxmeister, Guidleline Force klass #6

5-10 borano20, En väst från LL Bean,stl small,väääldigt lik Orvis Tac-L-Pak

12-11 tårta, ABU Flymax 78, Flugrulle

1-12 Thomas D, Guideline INEX 5-7 med extra spole , i färgen gunsmoke

8-13 seglarpojken, Sonic sk4, 4/5 8,6ft istället för 6/7:an som gick åt helvete.

Lägger med en longbelly-lina klass 5 av okänt märke(Kanske Sameo)?

9-14 borano20, ca 500 Partridge 4x fine,10-16,up eye.Och ca 500 down eye,10-16.Mera

av de större.

12-15 JULTOMTEN, Presentkort på Sameo 500 kr.

13-16 L.C.F.C, Pool 12 SSD 9' #5 2delade spö

3-17 L.C.F.C, Pool 12 midjeväska med tillhörande flugask

10-18 jani, Skänker ett 9´#5-6, " del Strömsländan med socka och en Snowbee-alutub, en GL REM Troutrulle med GL Force Camo #6-lina.

9-19 Danne..., Rulle Guideline Reelmaster

Minsta modellen, lämplig till lina upp till max #4

8-20 Falkas, Jag ger bort ett medlemskap i Älvräddarna.

4-21 Bärgh,

En ask med tubflugor, och några krokflugor. (många lämpar sig för tidigt vårfiske)

11-22 Bärgh, En ask med lax flugor, krokflugor!

13-23 Bärgh, En ask med Regnbågsflugor. mycket torrflugor!

6-24 ulrik, Jag skänker en håv.

3-25 Tellis, Jag skänker 1st av min nya film - Från Roll till Spey

11-26 jorma, d blir ett gäddpaket med 15 flugor, en flytnia (airflo fw-tactical) käköppnare + en loop graphite då.. 4-6(?)

rullen kanske e i minsta laget .. men men ...

2-27 Musti. Det blir diverse nymfer och streamers till regnbåge, öring och harr

16-28 Hannu, Hittade lite filmer som kan glädja någon i vintermörkret.

Till dessa tillkommer "Fluefiske til fjells"

5-29 Magnus H, Piteå sportfiskeklubb skänker en endags kastkurs med en av klubbens instruktörer. Mottagaren får även bjuda in en jämnårig vän.

7-30 Falkas, Jag skänker även ett presentkort (1000kr) på www.falkasfiske.se

15-31 keester, Sharkskin lina klass 6. Bra skick enligt säljaren.

Edited by keester

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

  • Replies 204
  • Views 68.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag anmäler mig gärna.

Går på gymnasiet och får mitt studiebidrag vilket inte alltid räcker till fiskegrejer.

Men jag har bara varit medlem i detta forum i typ en månad.

Hörde att det var någon regel om att man måste varit medlem en visst längd.

BTW jag är 16år

Edited by axeld

Fiskarna man tappar är alltid de största!

  • Author

Välkommen!

Du är med i utlottningen.

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Anmäler mig gärna också :)

16 år och som axeld så har jag ingen mer inkomst än studiebidraget.

Hoppas det räcker? :)

Var ju förresten med förra året, och har haft j*vligt bra nytta av det jag fick då!

Mvh Olof

  • Author

Anmäler mig gärna också :)

16 år och som axeld så har jag ingen mer inkomst än studiebidraget.

Hoppas det räcker? :)

Var ju förresten med förra året, och har haft j*vligt bra nytta av det jag fick då!

Mvh Olof

:)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Samma här, fattig student med studiebidrag. Gymnasiet här med och inte tillräckligt med pengar över till fiskegrejer så ibland måste man prioritera andra grejer framför fiske.

kan även tänka mig skänka saker som har blivit över.

//Christoffer

  • Author

Samma här, fattig student med studiebidrag. Gymnasiet här med och inte tillräckligt med pengar över till fiskegrejer så ibland måste man prioritera andra grejer framför fiske.

kan även tänka mig skänka saker som har blivit över.

//Christoffer

Välkommen! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Välkommen!

Du är med i utlottningen.

tackar när sker lottningen..? :)

Fiskarna man tappar är alltid de största!

  • Author

tackar när sker lottningen..? :)

När jag har tid

Runt Julafton.

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Jag anmäler mig!

15 bast, 500kr per månad och i stort sett går inga av dessa pengar till fiske längre, kanske enstaka hundring varannan månad.

May the force be with you...

Jag anmäler mig också, 15 år , får omkring 300 :- /månad styvt och lite går till fiske men inte så mycket.. längtre tyvärr :/

Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på ;)

  • Author

Välkommna! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

  • Author

Jag listar upp imorgon.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

anmäler mig, är 16 år och som många andra också har sagt, så räcker inte studiebidraget till så mycket fiskegrejor :)

anmäler mig , 17 år och plånkan är liten nu med endast 700kr/månaden så mycket räcker tyvärr inte till fiskesaker :)

Edit: fyller 18 , 3 dagar innan julafton , kan någon som håller i utdelningen vara snäll att kontakta mig om jag får vara med eller inte )

/ linder :)

  • Author

anmäler mig , 17 år och plånkan är liten nu med endast 700kr/månaden så mycket räcker tyvärr inte till fiskesaker :)

Edit: fyller 18 , 3 dagar innan julafton , kan någon som håller i utdelningen vara snäll att kontakta mig om jag får vara med eller inte )

/ linder :)

Du är med.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

  • Author

anmäler mig, är 16 år och som många andra också har sagt, så räcker inte studiebidraget till så mycket fiskegrejor :)

Somsagt, listar imorgon.

Du är med.

Mvh Juhaq

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Vill bara kolla hur det blir för mig. Fyllde 18 29 nov i år.

Går trean på gymnasiet, och har studiebidrag varje månad. Men pengarna räcker inte till att finansiera allt man vill ha.

Täcker ju småsaker såklart, någon flugbindnings pryl då och då. Men det är inga stora summor.

Men som jag skrev tidigare, har full förståelse på om jag inte får vara med. Gränsen måste ju dras någon stans.

Är väl mer en rolig bonus på jul om man får vara med :)

/ Jonatan

Hej, är 16 år gammal. Enda inkomst månadspeng, som tyvärr inte räcker så långt som man önskar!

Deltar gärna, ska även se efter om jag har något att skänka själv!

//William

Thankfully, there is no cure

jag är 11 år.

och jag har inte så mycke pengar <_<<_<<_<

jag tycker att ni är jätte snälla som ger bort saker ^_^

jag är gärna med på utlottningen :D

mvh petrus...

  • Author

Vill bara kolla hur det blir för mig. Fyllde 18 29 nov i år.

Går trean på gymnasiet, och har studiebidrag varje månad. Men pengarna räcker inte till att finansiera allt man vill ha.

Täcker ju småsaker såklart, någon flugbindnings pryl då och då. Men det är inga stora summor.

Men som jag skrev tidigare, har full förståelse på om jag inte får vara med. Gränsen måste ju dras någon stans.

Är väl mer en rolig bonus på jul om man får vara med :)

/ Jonatan

Jag gillar att du skriver utförligt om din ekonomiska situation.

Jag hoppas att Givarna godtar detta, istället för att vi ska ha en knivskarp gräns.

Jag vill gjärna ha synpunkter om det här.

Mvh Juha

Edit, jag har redan tillåtit Rednil att vara med som fyller 18år innan Julafton.

Edited by keester

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

jag anmäler mig! jag är 14 år.jag får 350kr i månaden och som sagt så räcker det inte till så mycket fiskegrejor.

besök gärna http://teamblankoring.blogspot.com/

En urusel fiskedag klår vilken bra arbetsdag som helst!

  • Author

Hej, är 16 år gammal. Enda inkomst månadspeng, som tyvärr inte räcker så långt som man önskar!

Deltar gärna, ska även se efter om jag har något att skänka själv!

//William

Kul initiativ, att skänka själv! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

  • Author

jag är 11 år.

och jag har inte så mycke pengar <_<<_<<_<

jag tycker att ni är jätte snälla som ger bort saker ^_^

jag är gärna med på utlottningen :D

mvh petrus...

Välkommen! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

  • Author

jag anmäler mig! jag är 14 år.jag får 350kr i månaden och som sagt så räcker det inte till så mycket fiskegrejor.

Välkommen! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.