December 11, 201015 yr Author comment_1365751 Regeländring. Alla som anmält sig hittills är med i lotteriet. Fortsättninsvis måste man vara under 18 år. Ingen förvärvsinkomst. Samt att man varit medlem på Edge minst 3 Månader. Mvh Juha Edited December 11, 201015 yr by keester www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365760 Dragningen sker på Juldagen Kl,14 00. Jag lägger lappar med era namn i en mössa, och sedan får min sambo ta en i taget. Detta sker live, så jag kommer att skriva namnen löpande under dragningen. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 11, 201015 yr comment_1365762 Dragningen sker på Juldagen Kl,14 00. Jag lägger lappar med era namn i en mössa, och sedan får min sambo ta en i taget. Detta sker live, så jag kommer att skriva namnen löpande under dragningen. Mvh Juha kommer alla få något? Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365765 kommer alla få något? Det beror på hur många som vill ge jämfört med hur många som är med i lotteriet. Om du inte får något i lotteriet, så ska du få något av mig. www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 11, 201015 yr comment_1365768 Jag gillar att du skriver utförligt om din ekonomiska situation. Jag hoppas att Givarna godtar detta, istället för att vi ska ha en knivskarp gräns. Jag vill gjärna ha synpunkter om det här. Mvh Juha Edit, jag har redan tillåtit Rednil att vara med som fyller 18år innan Julafton. Tycker väl att det är OK om man går i skolan, och inte har mer än studiebidrag. / C LOVE is a 10-letter word......FLYFISHING Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365769 Listat upp deltagare i första inlägget. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365774 Tycker väl att det är OK om man går i skolan, och inte har mer än studiebidrag. / C Det tycker jag med. Men det lär inte hålla i längden att ha otydliga regler, så därför har jag ändrat dom. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 11, 201015 yr comment_1365779 Som många andra yngre här, räcker tyvärr inte studiebidraget hela vägen till alla fiskegrejer man vill ha, anmäler mig om det är okej ( är 17år) Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365783 Som många andra yngre här, räcker tyvärr inte studiebidraget hela vägen till alla fiskegrejer man vill ha, anmäler mig om det är okej ( är 17år) Välkommen! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 11, 201015 yr comment_1365794 Jag anmäler mig gärna om det är OK är 2 dagar kvar till jag varit medlem i 3 månader. Som så många andra går jag gymnasiet och får endast studiebidraget och det räcker inte så långt fiskeväg. Edit: är 17 år. Edited December 11, 201015 yr by emilh Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365798 Jag anmäler mig gärna om det är OK är 2 dagar kvar till jag varit medlem i 3 månader. Som så många andra går jag gymnasiet och får endast studiebidraget och det räcker inte så långt fiskeväg. Edit: är 17 år. Jag orkar ttyvärr inte med löjligt tjafs. Anmäl dig om Två dagar, annars så anmäler jag dig då! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 12, 201015 yr comment_1366120 Anmäler mig gärna eftersom att jag missade det förra året Är en fiskepojke på 14 år och har ingen inkomst alls så därför lite klent med pengar till att köpa fiskeutrustning //Melker En fiskare åker aldrig och fiskar, den återvänder bara till sitt hem!.. Report
December 12, 201015 yr Author comment_1366128 Anmäler mig gärna eftersom att jag missade det förra året Är en fiskepojke på 14 år och har ingen inkomst alls så därför lite klent med pengar till att köpa fiskeutrustning //Melker Välkommen! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 12, 201015 yr Author comment_1366267 Jag anmäler mig gärna om det är OK är 2 dagar kvar till jag varit medlem i 3 månader. Som så många andra går jag gymnasiet och får endast studiebidraget och det räcker inte så långt fiskeväg. Edit: är 17 år. Välkommen! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 13, 201015 yr comment_1366637 Joel johansson var namnet. går på falu praktiska gymnasium är 16 år, blir 18 den 15 februari. tror jag varit medlämm 3 månader (men inte säker) fiska bör man annars dör man...fiskar gör man likfan dör man... Läs gärna min Flugfiske Blogg. Både flugfiske äventyr och Flugbindning http://joelsfiske.devote.se/ Report
December 13, 201015 yr comment_1366685 Joel johansson var namnet. går på falu praktiska gymnasium är 16 år, blir 18 den 15 februari. tror jag varit medlämm 3 månader (men inte säker) hur kan du vara 16 år men ändå fylla 18 i februari? Fiskarna man tappar är alltid de största! Report
December 13, 201015 yr comment_1366694 hur kan du vara 16 år men ändå fylla 18 i februari? Satt och funderade på det jag med Report
December 15, 201015 yr comment_1367340 Som många andra yngre här, räcker tyvärr inte studiebidraget hela vägen till alla fiskegrejer man vill ha, anmäler mig om det är okej ( är 17år) det är ju för alla som är under 18 år Report
December 15, 201015 yr comment_1367352 det är ju för alla som är under 18 år exakt peppe, ville bara klarlägga min ålder Report
December 17, 201015 yr Author comment_1368039 Joel johansson var namnet. går på falu praktiska gymnasium är 16 år, blir 18 den 15 februari. tror jag varit medlämm 3 månader (men inte säker) Tyvärr Joel, har du inte varit medlem i tre månader. Nästa år lär du få vara med. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 17, 201015 yr comment_1368041 Tyvärr Joel, har du inte varit medlem i tre månader. Nästa år lär du få vara med. Mvh Juha varför måste man ha varit med i tre månader? Report
December 17, 201015 yr comment_1368045 varför måste man ha varit med i tre månader? För annars så skulle folk kunna göra en användare, vara med i utdelningen och sedan dra. Report
December 17, 201015 yr comment_1368047 För annars så skulle folk kunna göra en användare, vara med i utdelningen och sedan dra. Då får väll jag inte heller vara med då? men det är ju inte direkt så att man vet att det ska bli julklappsutdelning om man har varit medlem innan det kom på fråga. Gränsen borde ju dras efter att julklappssnacker drar igång.... Fiskarna man tappar är alltid de största! Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.