Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Julklappsutdelning 2010

Featured Replies

  • Author

Regeländring.

Alla som anmält sig hittills är med i lotteriet.

Fortsättninsvis måste man vara under 18 år.

Ingen förvärvsinkomst.

Samt att man varit medlem på Edge minst 3 Månader.

Mvh Juha

Edited by keester

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

  • Replies 204
  • Views 68.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Välkommen! :)

tack keester :D

  • Author

Dragningen sker på Juldagen Kl,14 00.

Jag lägger lappar med era namn i en mössa, och sedan får min sambo ta en i taget.

Detta sker live, så jag kommer att skriva namnen löpande under dragningen.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Dragningen sker på Juldagen Kl,14 00.

Jag lägger lappar med era namn i en mössa, och sedan får min sambo ta en i taget.

Detta sker live, så jag kommer att skriva namnen löpande under dragningen.

Mvh Juha

kommer alla få något?

  • Author

kommer alla få något?

Det beror på hur många som vill ge jämfört med hur många som är med i lotteriet.

Om du inte får något i lotteriet, så ska du få något av mig. ;)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Jag gillar att du skriver utförligt om din ekonomiska situation.

Jag hoppas att Givarna godtar detta, istället för att vi ska ha en knivskarp gräns.

Jag vill gjärna ha synpunkter om det här.

Mvh Juha

Edit, jag har redan tillåtit Rednil att vara med som fyller 18år innan Julafton.

Tycker väl att det är OK om man går i skolan, och inte har mer än studiebidrag.

/ C

LOVE is a 10-letter word......FLYFISHING

  • Author

Listat upp deltagare i första inlägget.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

  • Author

Tycker väl att det är OK om man går i skolan, och inte har mer än studiebidrag.

/ C

Det tycker jag med.

Men det lär inte hålla i längden att ha otydliga regler, så därför har jag ändrat dom.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Som många andra yngre här,

räcker tyvärr inte studiebidraget hela vägen till alla fiskegrejer man vill ha,

anmäler mig om det är okej :unsure:

( är 17år)

  • Author

Som många andra yngre här,

räcker tyvärr inte studiebidraget hela vägen till alla fiskegrejer man vill ha,

anmäler mig om det är okej :unsure:

( är 17år)

Välkommen! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Jag anmäler mig gärna om det är OK är 2 dagar kvar till jag varit medlem i 3 månader.

Som så många andra går jag gymnasiet och får endast studiebidraget och det räcker inte så långt fiskeväg.

Edit: är 17 år.

Edited by emilh

  • Author

Jag anmäler mig gärna om det är OK är 2 dagar kvar till jag varit medlem i 3 månader.

Som så många andra går jag gymnasiet och får endast studiebidraget och det räcker inte så långt fiskeväg.

Edit: är 17 år.

:lol:

Jag orkar ttyvärr inte med löjligt tjafs.

Anmäl dig om Två dagar, annars så anmäler jag dig då! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Anmäler mig gärna eftersom att jag missade det förra året :D

Är en fiskepojke på 14 år och har ingen inkomst alls så därför lite klent med pengar till att köpa fiskeutrustning

//Melker

En fiskare åker aldrig och fiskar, den återvänder bara till sitt hem!..

  • Author

Anmäler mig gärna eftersom att jag missade det förra året :D

Är en fiskepojke på 14 år och har ingen inkomst alls så därför lite klent med pengar till att köpa fiskeutrustning

//Melker

Välkommen! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

  • Author

Jag anmäler mig gärna om det är OK är 2 dagar kvar till jag varit medlem i 3 månader.

Som så många andra går jag gymnasiet och får endast studiebidraget och det räcker inte så långt fiskeväg.

Edit: är 17 år.

Välkommen! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Joel johansson var namnet.

går på falu praktiska gymnasium

är 16 år, blir 18 den 15 februari.

tror jag varit medlämm 3 månader (men inte säker)

fiska bör man annars dör man...
fiskar gör man likfan dör man...

 

Läs gärna min Flugfiske Blogg.

Både flugfiske äventyr och Flugbindning

http://joelsfiske.devote.se/

Joel johansson var namnet.

går på falu praktiska gymnasium

är 16 år, blir 18 den 15 februari.

tror jag varit medlämm 3 månader (men inte säker)

hur kan du vara 16 år men ändå fylla 18 i februari? :P

Fiskarna man tappar är alltid de största!

hur kan du vara 16 år men ändå fylla 18 i februari? :P

Satt och funderade på det jag med :P

Som många andra yngre här,

räcker tyvärr inte studiebidraget hela vägen till alla fiskegrejer man vill ha,

anmäler mig om det är okej :unsure:

( är 17år)

det är ju för alla som är under 18 år :)

det är ju för alla som är under 18 år :)

exakt peppe, ville bara klarlägga min ålder ;)

exakt peppe, ville bara klarlägga min ålder ;)

jaha :lol:

  • Author

Joel johansson var namnet.

går på falu praktiska gymnasium

är 16 år, blir 18 den 15 februari.

tror jag varit medlämm 3 månader (men inte säker)

Tyvärr Joel, har du inte varit medlem i tre månader.

Nästa år lär du få vara med. ;)

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Tyvärr Joel, har du inte varit medlem i tre månader.

Nästa år lär du få vara med. ;)

Mvh Juha

varför måste man ha varit med i tre månader?

varför måste man ha varit med i tre månader?

För annars så skulle folk kunna göra en användare, vara med i utdelningen och sedan dra.

För annars så skulle folk kunna göra en användare, vara med i utdelningen och sedan dra.

Då får väll jag inte heller vara med då? :mad:

men det är ju inte direkt så att man vet att det ska bli julklappsutdelning om man har varit medlem innan det kom på fråga.

Gränsen borde ju dras efter att julklappssnacker drar igång....

Fiskarna man tappar är alltid de största!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.