December 17, 201015 yr comment_1368050 Då får väll jag inte heller vara med då? men det är ju inte direkt så att man vet att det ska bli julklappsutdelning om man har varit medlem innan det kom på fråga. Gränsen borde ju dras efter att julklappssnacker drar igång.... Förstår vad du menar, men dom kanske tänker att dom måste ha en gräns. Report
December 17, 201015 yr comment_1368053 Förstår vad du menar, men dom kanske tänker att dom måste ha en gräns. Jag accepterar om de säger att jag inte får vara med. Men jag visste ju inget om julklappsutdelningen innan jag gick med. Fiskarna man tappar är alltid de största! Report
December 17, 201015 yr comment_1368058 Jag accepterar om de säger att jag inte får vara med. Men jag visste ju inget om julklappsutdelningen innan jag gick med. men har dom inte redan sagt att du får vara med? Report
December 17, 201015 yr Author comment_1368059 varför måste man ha varit med i tre månader? Egentligen tycker jag att det är synd att jag valt att ha en sådan gräns. Jag lider tex, med Joel just nu iom att han är en aktiv medlem med oturen att han registrerade sig försent. Om jag får förklara, så har jag ingen möjlighet att kontrollera någons ålder. Om jag inte skulle ha kravet på tre månader, så skulle vem som hellst som läser om julklappslotteriet kunna registrera sig som medlem och vara med i lotteriet. Jag hoppas att du förstår hur jag tänker, peppe. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 17, 201015 yr comment_1368060 men har dom inte redan sagt att du får vara med? hoppas på det Fiskarna man tappar är alltid de största! Report
December 17, 201015 yr Author comment_1368065 Då får väll jag inte heller vara med då? men det är ju inte direkt så att man vet att det ska bli julklappsutdelning om man har varit medlem innan det kom på fråga. Gränsen borde ju dras efter att julklappssnacker drar igång.... Läs igenom tråden igen. Jag gjorde en regeländring, men dom som antagits innan får vara med. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 17, 201015 yr comment_1368067 Läs igenom tråden igen. Jag gjorde en regeländring, men dom som antagits innan får vara med. Mvh Juha Okej Fiskarna man tappar är alltid de största! Report
December 17, 201015 yr comment_1368071 Egentligen tycker jag att det är synd att jag valt att ha en sådan gräns. Jag lider tex, med Joel just nu iom att han är en aktiv medlem med oturen att han registrerade sig försent. Om jag får förklara, så har jag ingen möjlighet att kontrollera någons ålder. Om jag inte skulle ha kravet på tre månader, så skulle vem som hellst som läser om julklappslotteriet kunna registrera sig som medlem och vara med i lotteriet. Jag hoppas att du förstår hur jag tänker, peppe. Mvh Juha ja. jag fattar... Report
December 17, 201015 yr comment_1368112 Annat var det förra året, var det inte 6 månader då? May the force be with you... Report
December 17, 201015 yr Author comment_1368120 Annat var det förra året, var det inte 6 månader då? Jo, men jag lättade lite på det. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 17, 201015 yr comment_1368193 Jo, men jag lättade lite på det. Mvh Juha det var ju bra Report
December 17, 201015 yr comment_1368207 Tjaa, är 16 o går på gymnasiet. Har vart medlem ett tag här på forumet, kan gärna vara med i eran julklappsutdelning om det är okej ? Vet inte riktigt hur de funkar men låter kuul (: Report
December 17, 201015 yr Author comment_1368219 Tjaa, är 16 o går på gymnasiet. Har vart medlem ett tag här på forumet, kan gärna vara med i eran julklappsutdelning om det är okej ? Vet inte riktigt hur de funkar men låter kuul (: Välkommen! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 18, 201015 yr comment_1368758 Hej! jag deltar gärna, om jag får. Är 16 år och fattig student med enbart studiebidrag. Report
December 21, 201015 yr Author comment_1370396 Hej! jag deltar gärna, om jag får. Är 16 år och fattig student med enbart studiebidrag. Välkommen! www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 21, 201015 yr Author comment_1370437 det var ju bra Och alla kan ju skicka en Julklapp till vem man vill, bortsett från lotteriet. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 22, 201015 yr comment_1371182 Satt och funderade på det jag med skrev fel fiska bör man annars dör man...fiskar gör man likfan dör man... Läs gärna min Flugfiske Blogg. Både flugfiske äventyr och Flugbindning http://joelsfiske.devote.se/ Report
December 25, 201015 yr comment_1372185 Alltså ska man vara inloggad här i denna tråd 14.00 idag? Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på Report
December 25, 201015 yr Author comment_1372186 Alltså ska man vara inloggad här i denna tråd 14.00 idag? Ja www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 25, 201015 yr Author comment_1372200 Jag har inte hört någon större respons på min fråga, så dragningen sker på Juldagen 1400. Ni som vet att ni inte kan följa dragningen, kan be någon att välja åt er. Annars kan jag välja åt er, men då vill jag höra innan vad ni är intresserade av. För att förhindra att det blir för utdraget, kör vi med treminutersgräns. Det innebär att jag väljer Pris om inte deltagaren eller dennas repressant har valt ett inom den tiden. Mvh Juha Både deltagare och gåvor är numrerade. Vid dragningen skriver jag nummer framför deltagarna. Ettan börjar välja. Sista väljer två gåvor, och sedan går vi nerifrån uppåt. Jag skriver nummer framför gåvorna när dom är valda. Fråga gjärna om ni undrar om något. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 25, 201015 yr comment_1372203 Jag har inte hört någon större respons på min fråga, så dragningen sker på Juldagen 1400. Ni som vet att ni inte kan följa dragningen, kan be någon att välja åt er. Annars kan jag välja åt er, men då vill jag höra innan vad ni är intresserade av. För att förhindra att det blir för utdraget, kör vi med treminutersgräns. Det innebär att jag väljer Pris om inte deltagaren eller dennas repressant har valt ett inom den tiden. Mvh Juha Både deltagare och gåvor är numrerade. Vid dragningen skriver jag nummer framför deltagarna. Ettan börjar välja. Sista väljer två gåvor, och sedan går vi nerifrån uppåt. Jag skriver nummer framför gåvorna när dom är valda. Fråga gjärna om ni undrar om något. Mvh Juha jag fattar inte riktig. kommer du dra ett nummer sen är det den som har det numret som ska välja? Fiskarna man tappar är alltid de största! Report
December 25, 201015 yr comment_1372204 Förstår inte riktigt heller, ska man hålla koll på sitt namn eller vad ? numrerar du det ? hur vet man när det är ens tur osv ? Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på Report
December 25, 201015 yr Author comment_1372208 Jag drar ettan först, och skriver in i listan osv.. Ni får uppdatera ofta. När dragningen är helt klar, så börjar ettan välja. www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 25, 201015 yr comment_1372209 Okej , så du skriver upp vem som ska välja , så skriver man vad man vill ha , vart ? i denna tråd eller givartråden ? Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.