Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Julklappsutdelning 2010

Featured Replies

Då får väll jag inte heller vara med då? :mad:

men det är ju inte direkt så att man vet att det ska bli julklappsutdelning om man har varit medlem innan det kom på fråga.

Gränsen borde ju dras efter att julklappssnacker drar igång....

Förstår vad du menar, men dom kanske tänker att dom måste ha en gräns.

  • Replies 204
  • Views 68.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Förstår vad du menar, men dom kanske tänker att dom måste ha en gräns.

Jag accepterar om de säger att jag inte får vara med.

Men jag visste ju inget om julklappsutdelningen innan jag gick med.

Fiskarna man tappar är alltid de största!

Jag accepterar om de säger att jag inte får vara med.

Men jag visste ju inget om julklappsutdelningen innan jag gick med.

men har dom inte redan sagt att du får vara med? :)

  • Author

varför måste man ha varit med i tre månader?

Egentligen tycker jag att det är synd att jag valt att ha en sådan gräns.

Jag lider tex, med Joel just nu iom att han är en aktiv medlem med oturen att

han registrerade sig försent.

Om jag får förklara, så har jag ingen möjlighet att kontrollera någons ålder.

Om jag inte skulle ha kravet på tre månader, så skulle vem som hellst som läser

om julklappslotteriet kunna registrera sig som medlem och vara med i lotteriet.

Jag hoppas att du förstår hur jag tänker, peppe.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

men har dom inte redan sagt att du får vara med? :)

hoppas på det

Fiskarna man tappar är alltid de största!

  • Author

Då får väll jag inte heller vara med då? :mad:

men det är ju inte direkt så att man vet att det ska bli julklappsutdelning om man har varit medlem innan det kom på fråga.

Gränsen borde ju dras efter att julklappssnacker drar igång....

Läs igenom tråden igen.

Jag gjorde en regeländring, men dom som antagits innan får vara med.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Läs igenom tråden igen.

Jag gjorde en regeländring, men dom som antagits innan får vara med.

Mvh Juha

Okej :)

Fiskarna man tappar är alltid de största!

Egentligen tycker jag att det är synd att jag valt att ha en sådan gräns.

Jag lider tex, med Joel just nu iom att han är en aktiv medlem med oturen att

han registrerade sig försent.

Om jag får förklara, så har jag ingen möjlighet att kontrollera någons ålder.

Om jag inte skulle ha kravet på tre månader, så skulle vem som hellst som läser

om julklappslotteriet kunna registrera sig som medlem och vara med i lotteriet.

Jag hoppas att du förstår hur jag tänker, peppe.

Mvh Juha

ja.

jag fattar...

Annat var det förra året, var det inte 6 månader då? :P

May the force be with you...

  • Author

Annat var det förra året, var det inte 6 månader då? :P

Jo, men jag lättade lite på det.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Jo, men jag lättade lite på det.

Mvh Juha

det var ju bra :)

Tjaa, är 16 o går på gymnasiet.

Har vart medlem ett tag här på forumet, kan gärna vara med i eran julklappsutdelning om det är okej ?

Vet inte riktigt hur de funkar men låter kuul (:

  • Author

Tjaa, är 16 o går på gymnasiet.

Har vart medlem ett tag här på forumet, kan gärna vara med i eran julklappsutdelning om det är okej ?

Vet inte riktigt hur de funkar men låter kuul (:

Välkommen!

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Hej! jag deltar gärna, om jag får. Är 16 år och fattig student med enbart studiebidrag.

  • Author

Hej! jag deltar gärna, om jag får. Är 16 år och fattig student med enbart studiebidrag.

Välkommen! :)

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

  • Author

det var ju bra :)

Och alla kan ju skicka en Julklapp till vem man vill, bortsett från lotteriet. ;)

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Satt och funderade på det jag med :P

skrev fel :P

fiska bör man annars dör man...
fiskar gör man likfan dör man...

 

Läs gärna min Flugfiske Blogg.

Både flugfiske äventyr och Flugbindning

http://joelsfiske.devote.se/

klockan 14:00

Alltså ska man vara inloggad här i denna tråd 14.00 idag? :)

Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på ;)

  • Author

Alltså ska man vara inloggad här i denna tråd 14.00 idag? :)

Ja

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

  • Author

Jag har inte hört någon större respons på min fråga, så dragningen sker på Juldagen 1400.

Ni som vet att ni inte kan följa dragningen, kan be någon att välja åt er.

Annars kan jag välja åt er, men då vill jag höra innan vad ni är intresserade av.

För att förhindra att det blir för utdraget, kör vi med treminutersgräns.

Det innebär att jag väljer Pris om inte deltagaren eller dennas repressant har valt ett

inom den tiden.

Mvh Juha

Både deltagare och gåvor är numrerade.

Vid dragningen skriver jag nummer framför deltagarna.

Ettan börjar välja. Sista väljer två gåvor, och sedan går vi nerifrån uppåt.

Jag skriver nummer framför gåvorna när dom är valda.

Fråga gjärna om ni undrar om något.

Mvh Juha

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Jag har inte hört någon större respons på min fråga, så dragningen sker på Juldagen 1400.

Ni som vet att ni inte kan följa dragningen, kan be någon att välja åt er.

Annars kan jag välja åt er, men då vill jag höra innan vad ni är intresserade av.

För att förhindra att det blir för utdraget, kör vi med treminutersgräns.

Det innebär att jag väljer Pris om inte deltagaren eller dennas repressant har valt ett

inom den tiden.

Mvh Juha

Både deltagare och gåvor är numrerade.

Vid dragningen skriver jag nummer framför deltagarna.

Ettan börjar välja. Sista väljer två gåvor, och sedan går vi nerifrån uppåt.

Jag skriver nummer framför gåvorna när dom är valda.

Fråga gjärna om ni undrar om något.

Mvh Juha

jag fattar inte riktig.

kommer du dra ett nummer sen är det den som har det numret som ska välja?

:wacko:

Fiskarna man tappar är alltid de största!

Förstår inte riktigt heller, ska man hålla koll på sitt namn eller vad ? numrerar du det ? hur vet man när det är ens tur osv ?

Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på ;)

  • Author

Jag drar ettan först, och skriver in i listan osv..

Ni får uppdatera ofta.

När dragningen är helt klar, så börjar ettan välja.

www.netflies.se

nominerad till årets edgare 2012

Okej , så du skriver upp vem som ska välja , så skriver man vad man vill ha , vart ? i denna tråd eller givartråden ?

Flugfiske slår det mesta och torrflugefiske är det bästa sättet att fånga fisk på ;)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.