December 10, 201015 yr comment_1365537 Posta här om ni vill ge en gåva till Julklappslotteriet. Mvh Juha 1 Musti, Flugor 2 trigger hammer, William Joseph chestpack och en Loon Flak Jacket fiskeväst. 3 aspen, Loop fiskeväst 4 Schalke, Guideline EXP 3 9' #5 5 aspen (igen ), flugor säg 20 stycken 6 Oops, Loop Evotec FW 4/5 7 flyfisher30, Ms alu rulle 5/6 med tillhörande extraspole 8 henkeflash, • Tafsfodral från Loop • Clip on reel från Pool 12 • Little Samson-våg (10 kg) från Salter • Priest från Hardy • Linklippare • Peang (rak 10 cm) • Dubbingsnurra • Hackeltång (roterande). Allting i ett paket. 9 foxmeister, Guidleline Force klass #6 10 borano20, En väst från LL Bean,stl small,väääldigt lik Orvis Tac-L-Pak 11 tårta, ABU Flymax 78, Flugrulle 12 Thomas D, Guideline INEX 5-7 med extra spole , i färgen gunsmoke 13 seglarpojken, Sonic sk4, 4/5 8,6ft istället för 6/7:an som gick åt helvete. Lägger med en longbelly-lina klass 5 av okänt märke(Kanske Sameo)? 14 borano20, ca 500 Partridge 4x fine,10-16,up eye.Och ca 500 down eye,10-16.Mera av de större. 15 JULTOMTEN, Presentkort på Sameo 500 kr. 16 L.C.F.C, Pool 12 SSD 9' #5 2delade spö 17 L.C.F.C, Pool 12 midjeväska med tillhörande flugask 18 jani, Skänker ett 9´#5-6, " del Strömsländan med socka och en Snowbee-alutub, en GL REM Troutrulle med GL Force Camo #6-lina. 19 Danne..., Rulle Guideline Reelmaster Minsta modellen, lämplig till lina upp till max #4 20 Falkas, Jag ger bort ett medlemskap i Älvräddarna. 21 Bärgh, En ask med tubflugor, och några krokflugor. (många lämpar sig för tidigt vårfiske) 22 Bärgh, En ask med lax flugor, krokflugor! 23 Bärgh, En ask med Regnbågsflugor. mycket torrflugor! 24 ulrik, Jag skänker en håv. 25 Tellis, Jag skänker 1st av min nya film - Från Roll till Spey 26 jorma, d blir ett gäddpaket med 15 flugor, en flytnia (airflo fw-tactical) käköppnare + en loop graphite då.. 4-6(?) rullen kanske e i minsta laget .. men men ... 27 Musti. Det blir diverse nymfer och streamers till regnbåge, öring och harr 28 Hannu, Hittade lite filmer som kan glädja någon i vintermörkret. Till dessa tillkommer "Fluefiske til fjells" 29 Magnus H, Piteå sportfiskeklubb skänker en endags kastkurs med en av klubbens instruktörer. Mottagaren får även bjuda in en jämnårig vän. 30 Falkas, Jag skänker även ett presentkort (1000kr) på www.falkasfiske.se 31 keester, Sharkskin lina klass 6. Bra skick enligt säljaren. Edited December 24, 201015 yr by keester www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr comment_1365555 Även de som "tar emot" presenter får skänka va? Isåfall, jag binder ihop ett antal flugor och skänker. Denna helg är jag mitt uppe i en flytt så jag återkommer med vad det blir för flugor och hur många. Eller tycker ni det borde vara en överraskning? May the force be with you... Report
December 10, 201015 yr Author comment_1365558 Även de som "tar emot" presenter får skänka va? Isåfall, jag binder ihop ett antal flugor och skänker. Denna helg är jag mitt uppe i en flytt så jag återkommer med vad det blir för flugor och hur många. Eller tycker ni det borde vara en överraskning? Deltagarna väljer klapp. Jag tror att det är bra för dom att veta vad du skänker. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 10, 201015 yr comment_1365582 Jag skänker en William Joseph chestpack och en Loon Flak Jacket fiskeväst. En anings piggare samt några hg lättare Report
December 10, 201015 yr comment_1365584 Jag skänker en Loop fiskeväst.. "There he stands, draped in more equipment than a telephone lineman, trying to outwit an organism with a brain no bigger than a breadcrumb, and getting licked in the process." ~by Paul O'Neil, 1965~ Report
December 10, 201015 yr comment_1365636 Kan även skänka en ask med flugor säg 20 stycken.. Edited December 10, 201015 yr by aspen "There he stands, draped in more equipment than a telephone lineman, trying to outwit an organism with a brain no bigger than a breadcrumb, and getting licked in the process." ~by Paul O'Neil, 1965~ Report
December 11, 201015 yr comment_1365690 Ska kolla igenom lite vad jag har för grejor i gömmorna men en Ms alu rulle med tillhörande extraspole blir det till att börja med. Jan Fridh. -64:a från Mora boendes i Orsa. Fiskar helst norrut. Fiska bör man annars dör man. Och helvete om nån försöker hindra mig.... Report
December 11, 201015 yr Author comment_1365767 Jag har spaltat upp Givarna i första inlägget. Mvh Juha www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 11, 201015 yr comment_1365789 Guidleline Force klass #6 lina skulle jag kunna skänka, gör det något om man skänker och är med i utdelningen? Report
December 11, 201015 yr comment_1365805 Hej..En väst från LL Bean,stl small,väääldigt lik Orvis Tac-L-Pak.. mvh borano20 Report
December 11, 201015 yr comment_1365827 Ska kolla igenom lite vad jag har för grejor i gömmorna men en Ms alu rulle med tillhörande extraspole blir det till att börja med. Kan skriva dit för klass 5/6 också så ni vet. Jan Fridh. -64:a från Mora boendes i Orsa. Fiskar helst norrut. Fiska bör man annars dör man. Och helvete om nån försöker hindra mig.... Report
December 11, 201015 yr comment_1365856 Skojjade bara! Tänkte på Skinnkepsen. No one puts "renpungen" in the corner!! En ABU Flymax 78 i fint skick har jag att erbjuda men jag byter ut den om jag hittar på nåt bättre! Bra broms på den rullen, inte modern och storspolig men det är vad jag har tillsvidare.. Edited December 11, 201015 yr by tårta Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/ Delta 3 Pro Staff Report
December 11, 201015 yr comment_1365858 En Guideline INEX 5-7 med extra spole , i färgen gunsmoke Report
December 11, 201015 yr comment_1365928 Tjena! Skänker ett Sonic sk4 spö, klass 6/7 och 9,6ft med fodral och tub. /Conny " Såg ni, han missade en putt som inte var längre än en stor fisk!!" Husblogg: http://mayairo.blogspot.com/ <object type="application/x-shockwave-flash" height="144" width="425" data="http://www.time55.com/sv/countdown.swf">'>http://www.time55.com/sv/countdown.swf"> <param name="movie" value="http://www.time55.com/sv/countdown.swf" /> <param name="allowScriptAccess" value="always" /> <param name="quality" value="high" /> <param name="flashvars" value="ye=2011&m=3&da=25&h=10&mi=1&t=Bornholm&yn=Conny&co=bu&mc=2" /> <embed src="http://www.time55.com/sv/countdown.swf?ye=2011&m=3&da=25&h=10&mi=1&t=Bornholm&yn=Conny&co=bu&mc=2" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" width="425" height="144" /> </embed></object> <a href="http://www.time55.com/sv/" style="text-decoration: none; position:relative; bottom: 25px; left: 141px;"> </a> Report
December 11, 201015 yr comment_1365977 Hej..Om man inte använder en kroksort på 5 år,så kan nån få ta över.Lägger in ca 500 Partridge 4x fine,10-16,up eye.Och ca 500 down eye,10-16.Mera av de större.mvh borano20 Report
December 12, 201015 yr comment_1366129 Hej. Jag bidra med en Pool 12 SSD 9' #5 2delade spö. och en lite sliten men functionell Pool 12 midjeväska med tillhörande flugask. En ask är inte mycket att har om den är tom, så jag ser till att det finns lite godis i den med.. Report
December 12, 201015 yr comment_1366134 Ho ho ho! Skänker ett 9´#5-6, " del Strömsländan med socka och en Snowbee-alutub, en GL REM Troutrulle med GL Force Camo #6-lina. torrt, smått & grått Report
December 12, 201015 yr comment_1366177 Rulle Guideline Reelmaster Minsta modellen, lämplig till lina upp till max #4 Survival of the Fittest Report
December 12, 201015 yr comment_1366178 Jag ger bort ett medlemskap i Älvräddarna. Olof - 31årig ÖrebroareFalkasfiske.se Report
December 12, 201015 yr comment_1366259 Jag ger bort tre askar flugor. En ask med tubflugor, och några krokflugor. (många lämpar sig för tidigt vårfiske) En ask med lax flugor, krokflugor! En ask med Regnbågsflugor. mycket torrflugor! Håll tillgodo. //Bärgh Report
December 12, 201015 yr Author comment_1366262 Jag ger bort tre askar flugor. En ask med tubflugor, och några krokflugor. (många lämpar sig för tidigt vårfiske) En ask med lax flugor, krokflugor! En ask med Regnbågsflugor. mycket torrflugor! Håll tillgodo. //Bärgh Vill du dela upp det som Tre gåvor? www.netflies.se nominerad till årets edgare 2012 Report
December 12, 201015 yr comment_1366266 Vill du dela upp det som Tre gåvor? Hm, Ja det skulle jag kunna göra, då blir det ju fler julklappar //Bärgh Report
December 13, 201015 yr comment_1366712 Jag skänker en håv. wise use and limit your catch HÅVAR.se Report
December 14, 201015 yr comment_1367161 Jag skänker 1st av min nya film - Från Roll till Spey Info/trailer finns på min hemsida! www.tellis-flugfiske.se www.kastkurs.se www.havsoring.se http://tellis-flugfiske.se/blogg/ Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.