Hoppa till innehåll

Vinnare i SBS tävlingen 2010


Jonas

Recommended Posts

Hej på er.

Vinnarna i SBS-tävlingen blev:

  1. GRHE Mayfly Flymph (Harr/öring) av Martin Stendalen "Stendalen" http://www.edgeflyfi...-mayfly-flymph/
    Ett riktigt snyggt mönster som toppade tävlingen tack vare fina bilder och slutklämmen där Martin visar hur mönstret beter sig vid olika fisketekniker.
    Vinst: Vision Cult fiber Flugspö
  2. Sunburst Zonker (Havsöring/lax) av Johan Bertilsson - "lappkulia" http://www.edgeflyfi...75#entry1366375
    Ett snyggt mönster med en egen touch på bildmaterialet
    Vinst: Vision Vibe 85 fluglina
  3. Parrot Diver (Gädda) av "Mikael A" http://www.edgeflyfi...45#entry1361145
    Bildkvaliten drar ner betyget men annars var det ett fint och välskrivet mönster.
    Vinst: Vision Vibe 85 fluglina

Lottade priser:

Sallerupsräkan - Vision Vibe 85 fluglina

The Campbell - Film med Johan Klingberg

SlimJim CaddisLarva - Film med Johan Klingberg

Vinnarna får själva ta kontakt mig via IM eller på jonas@edgeflyfishing.com så skickar jag priserna snabbast möjligt.

Vi tackar för alla fina bidrag och jag kan redan nu nämna att jag har pratat lite med Niklaus Bauer på Fly Dressing om att ha någon form av liknande löpande tävling under 2011 där man kan vinna exempelvis flugbindninsmaterial. Mer information kommer i början av 2011.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

För er information har jag inte börjat skicka ut några priser ännu. Jag ska försöka hinna med det i mellandagarna.

Bara så ni vet. :)

Vilken osis, det finns ju så mycket ställen att fiska på nu... :wacko: :wacko:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Jag är tyvärr lite överarbetad just nu. Jag har varit på mässa utomlands och imorgon är jag på möte i sthm. Och just nu är tävlingssidan till kasttävlingen prio ett.

Jag ska försöka skicka iväg alla priser på måndag.

/Jonas

Har du fått iväg nåt?

mvh

Martin

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Guest Stendalen

Jag är tyvärr lite överarbetad just nu. Jag har varit på mässa utomlands och imorgon är jag på möte i sthm. Och just nu är tävlingssidan till kasttävlingen prio ett.

Jag ska försöka skicka iväg alla priser på måndag.

/Jonas

Ingen brådska, har varit borta själv och ville bara kolla så att jag inte missat nåt paket (hade missat några andra).

M

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Nej, jag har inte fått iväg grejerna ännu, de står på mitt kontor och uder en stressig månad som denna har det helt enkelt inte fått tillräcklig prioritet. ber om ursäkt för det.

Jag ska försöka hinna till bokhandeln och köpa lite passande emballage imorgon och sen ska vi nog få iväg allt som finns hemma. (tror bara det är ett bigdaddyspö och bigdaddylinor som saknas - ska kolla med vision om de är på g?)

/Jonas

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

är det gäddtävlingen du tänker på?

Det kommer också. Jag har inte fått daddyspöt eller daddylinorna ännu. Ska kolla med vision om de är på g?

Då kan du ju passa på att skicka linorna oxå... :blush:

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Emballage är fixat. grejerna går idag. :)

Lungt Jonas!!! Och känns ingen stress, jag har haft ltie dåliga erfarenheter med posten så därför jag kollar up det bara!!

Tack igen =)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...