Hoppa till innehåll

Scandinavian Flylines


Coach

Recommended Posts

  • 9 years later...
  • 1 month later...

Har två, dom ser då likadana ut. Mina har vattentätt bromssystem. Fanns en föregångare som inte har vattentätt bromssystem och dom var inge vidare, gnisslande och levde jävel då det kom in vatten i bromsen. De jag har nu är fina, stabila rullar med gavel och som sagt vattentätt bromssystem. Jämn och fin broms. Ems-flyshop.se säljer den vattentäta rullen, finns även på ebay. Jag har 7-9:an och 10-12. Riktigt nöjd med rullarna

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

54 minutes ago, heika said:

Har två, dom ser då likadana ut. Mina har vattentätt bromssystem. Fanns en föregångare som inte har vattentätt bromssystem och dom var inge vidare, gnisslande och levde jävel då det kom in vatten i bromsen. De jag har nu är fina, stabila rullar med gavel och som sagt vattentätt bromssystem. Jämn och fin broms. Ems-flyshop.se säljer den vattentäta rullen, finns även på ebay. Jag har 7-9:an och 10-12. Riktigt nöjd med rullarna

Har du testat eller vet nånting om classic modellen som Ems-flyshop säljer? 
Undrar om det är samma rulle som flera andra också säljer.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

34 minutes ago, heika said:

Inte testat den men har läst att folk som har dom är nöjda

På priset sett ska dom inte vara nått att ha men verkar som att dom är alldeles för prisvärda. 
Ems-flyshop rullarna är snygga. Modellen du har är grymt snygg. Bara detaljen att bromsratten inte har en synlig skruv i mitten är lite av en premium detalj. Gillar när skruven inte synd ser så "billigt" ut.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...