Jump to content
Sign in to follow this  
Jonas

Hall of Fame

Recommended Posts

I den här tråden så listar vi de mest spektakulära kasten som medlemmarna registrerar i träningsarean.

Lycka till!

I den här tråden så listar vi de mest spektakulära kasten som medlemmarna registrerar i träningsarean.

Lycka till!

Vilka kriterier? Självträning, Shoot out, tävling mm?

Träning och med varje medlems ärlighet som garanti. Film premieras men är inget krav. Det är det spektakulära som eftersträvas. Det betyder att talanger, nybörjare, elit, oldboys, ja alla kan hamna här. Det behöver inte alltid vara det längsta som kommer med. Presentation eller distans, enhands eller tvåhands. Alla kan skapa en egen tråd bara man är reggad medlem :) Vi plockar 'hall of fame'- kasten ur medlemmarnas kastträningstrådar wub.gif

Go go go

/staffan

Det HÄR borde platsa här... ;)

//Joakim

Jajjamensan Jocke, det borde det! Nu väljer jag inte att placera mig själv i Hall of fame det första jag gör utan hade tänkt mig kast som är färskare än så. Jag hade också tänkt mig välja bland de som postar kastträning i arean, men just nu vill jag göra ett undantag. Det finns ju på film och allt :). Du vet vilket ;) 1:30 min in i klippet kommer kastet jag tänker på även om det finns många vackra kast i det.

Gött att inleda med detta kast som Veso döpte till nåt i sttil med "Härifrån till Hökensås"

Allt gött

/Staffan

Kom gärna med seriösa förslag direkt i tråden. Sorry om det har varit otydligt men detta är en tråd som det ska pesenteras spektakulära kast i. Jag väljer ut, ni kan nominera :)

Inget mer OT tack!

Vh

Staffan

Tjena..

Vet inte om detta platsar här.. När jag tog norska rekordet med #5 innomhus (36,25m)

så frågade dommarna om banan var tillräckligt lång.. Vet inte sa jag och gick ut å provade..

Den var mätt upp till 38m..mot en vägg.. Normalt skall väl det räcka :wacko: ..

Med flera vittnen så hamnade två kast lite över.. Ja,dom traff faktiskt väggen..

Jag kastade med Carron #5 lina och T5 spö.. Nog skryt..

Tls Micke

Tjena..

Vet inte om detta platsar här.. När jag tog norska rekordet med #5 innomhus (36,25m)

så frågade dommarna om banan var tillräckligt lång.. Vet inte sa jag och gick ut å provade..

Den var mätt upp till 38m..mot en vägg.. Normalt skall väl det räcka :wacko: ..

Med flera vittnen så hamnade två kast lite över.. Ja,dom traff faktiskt väggen..

Jag kastade med Carron #5 lina och T5 spö.. Nog skryt..

Tls Micke

Otroligt långt. Jag hade ett par kast på 35-35,5 meter med Barrion i Hittarpshallen men där är det lågt i tak så man får krypa ihop och hålla ner kastet. Kastade kring 37m på Bosön. Tror min maxgräns inne är kring där nu. Har iof bara kastat inne 3 ggr.

Kan aldrig bli för mycket skryt ;)

Jag fick ett bra tips från Bernt, att samla alla kast av värde i första posten. Ni får hjälpa mig. Det börjar bli så många nu så fortsätt mata in förslag. Jag vill ha;

Namn

Längd

Plats

Tid/Datum om det går

Utrustning

VH

Staffan

Sätta lite fart i denna tråden igen :)

Namn Magnus Sasse Uhr

Längd 59,5meter, SV rekord. Tidigare rekord 55,3meter.

Plats Ryd

Tid/Datum maj 11 2012

Utrustning G.Loomis NRX 15´10/11. LTS Across 10/11 49grams flytlina

Vi kan radera alla andra inlägg.

Ronny Landin.

VM final Fagerners.

Trout distance.

Angel TE 9´#5

SA MED #5

44meter, andrakast på 43,5 tror jag det var. VM guld, världsrekord och svenskt rekord.

DET ÄR STORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Like 1