Hoppa till innehåll

Öppet vatten runt kloten tjärnar?


Robiin

Recommended Posts

Aha ok . Ja det är ju enbit nedåt i landet kanske tar nån vecka extra här :) ska bli skoj att fiska på fjolårets båge då vi ofta får upp bjässar på 3-4 kg :) var där och pimpla i vintras och fick upp en med kanon fenor :) så tror dom kan bjuda upp till lite dansande nu :D

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det stämmer bra! Cewecontrols och nått mer bolag som fiskar där ? Stället heter brattfors

Då kommer vi säkert att träffas där om vi inte redan gjort det?

Jag jobbar på LV Systems på Finnslätten och det är vi som har fisket ihop med er.

Mälaren har sköljt idag, jag åkte en sväng till Björnön nyss för att försöka lura nån Gädda men

isen låg kvar i större delen av sundet, bara runt bron var det fiskbart men som vanligt kammade jag

noll där..

Med fortsatt värme och lite tur, kan det vara öppet vatten i tjärnarna nästa helg..?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Känner inte igen dig på bilden så tror inte vi setts? Är där rätt mycke :) går endel riktiga bumlingar där :)

Jag var där idag och det har släppt i kanterna och 1-2m ut resten var nog en dec tjock . Så nästa helg tror jag att det är fiskbart . Ligger ett fallet stort träd över vägen melan sjöarna så tar med yxan i helgen , gick inte att flytta hela .

Mvh Robin

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...