Hoppa till innehåll

Scott F693-3 Japan 30th Anniversary


Christian

Recommended Posts

Jag har bytt ut mitt gamla bruna F703-2 mot ett gult 6'9'', #3, som tillverkades endast för den japanska marknaden när Scott fyllde 30 år, alltså typ 2004. Dom gamla Scott-spöna i glasfiber från åren i San Fransisco var gula, fast då var hårdvaran gul. På detta spöt är den bronsfärgad. Passar fint till min bruna ATH F1.

Ingen dum kombination. happy.gif

IMG_7852.jpg

IMG_7844.jpg

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Yep, stannade till där en vecka när jag körde över USA. Var tyvärr inte flugfiskare vid den tidpunkten men de jag bodde hos var det och var lätt lyriska över omgivningen. Missoula är fantastiskt på det sättet att det är en liten kreativ och liberal oas i ett förvisso oerhört veckert, men på andra sätt ganska problematiskt, hav. Rekommenderas varmt som stopp på en USA-tripp. Jag själv längtar tillbaka, och denna gången med spö i hand!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Intressant. Nu har jag inte handlat av Joe Goertzen själv. Min lanyard har jag fått i present, och väskan har jag köpt av en kompis. men det verkar vara lite hippiestuk på Goertzens verksamhet.

...och vad skall man säga om USA? Montana hör väl inte till dom områdena man skulle vilja bo i om man söker politiskt likasinnade. Men ett besök med spöt i hand vore ju najs.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 9 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...