Hoppa till innehåll

Extraslang till flytring


Recommended Posts

Är det nån som vet var man kan köpa en extraslang till flytring typ pool 12?

Rev upp ett hål min i helgen och tänkte laga det men vill ha en reserv när man är ute så inte en hel fiskedag går om intet närdet händer igen.

Gärna i Sthlm.

Köp Tear Aid.... lagar lätt hål i blåsan, billigare och lättare att ta med sig.... fixar vadarna med...

Fixade till och med ett knepigt hål vid en skarv. 30 minuter senare var det klart....

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Är det nån som vet var man kan köpa en extraslang till flytring typ pool 12?

Rev upp ett hål min i helgen och tänkte laga det men vill ha en reserv när man är ute så inte en hel fiskedag går om intet närdet händer igen.

Gärna i Sthlm.

Gå in hos en handlare och be dom beställa från Bios, kostar ca 250 pix så får du två slangar, en vänster och en höger. Mycke smidigare än en osäker lagning :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ringde till El-ge sportfiske i Göteborg och dom skulle ha 300:-/slang så 250 spänn för båda då skulle jag vilja veta vilken butik så jag kan beställa av dom.

Jag kanske fick ett för bra pris. Till saken hör väl kanske att jag fick beställa dom själv genom butiken, så handlaren la ju inte ner någon tid på det -_- .

Men när jag ringde BIOS så sa dom till mig att ett paket med två slangar kostar 250-300. Det kanske är EL-GE som vill få in lite xtra kulor, inte vet jag ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...