June 26, 201114 yr comment_1449722 Jag upptäckte två stycken lysande prickar i mossan när jag var ute och nattfiskade. När jag plockade upp dom såg det exakt ut som gråsuggor, bortsett från det faktum att dom lös som lysstavar Någon som vet vad det kan vara? Jag gissar på en Alien. Försökte ladda upp en bild, men tydligen saknar jag rättigheter?? Bonde boende på bebodd bonngård.Granatgevärsskytt på kungliga Skaraborgs regemente. In every catch and realese fishermans past, there´s an old, black fryingpan Report
June 26, 201114 yr Author comment_1449724 Nu gick det bättre! Bonde boende på bebodd bonngård.Granatgevärsskytt på kungliga Skaraborgs regemente. In every catch and realese fishermans past, there´s an old, black fryingpan Report
June 26, 201114 yr comment_1449736 Jag skulle gissa att det är en lysmask. Här finns en rackare tydligt på bild: Lysmask Edited June 26, 201114 yr by Dorza http://www.guldskalle.se Report
June 26, 201114 yr Author comment_1449768 Jag skulle gissa att det är en lysmask. Här finns en rackare tydligt på bild: Lysmask Coolt! Det visste jag inte att det fanns i Sverige. Tackar! Bonde boende på bebodd bonngård.Granatgevärsskytt på kungliga Skaraborgs regemente. In every catch and realese fishermans past, there´s an old, black fryingpan Report