Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Barrio GT140S

Featured Replies

Är det bara färgen som skiljer på GT140 och GT140s, eller är coatingen ändrad?

Skall ha den som fiskelina och föredrar GT140 pale/cream, men om coatingen är ändrad så kanske man skall tänka om?

Vad säger ni? :)

"There he stands, draped in more equipment than a telephone lineman, trying to outwit an organism with a brain no bigger than a breadcrumb, and getting licked in the process."

~by Paul O'Neil, 1965~

Jag har en GT 140 pale/cream som fiskelina och den fungerar hur bra som helst till det. Skillnaderna mellan dom här linorna kan nog Sasse berskriva.

Tja enligt Mike Barrio så skall det vara samma coating bara färgen och längden som skiljer sig..

Varberg Bästkusten 4år närmre till 50 på + sidan, EFFA Licensierad Kast-Instruktör!

• Author

Tja enligt Mike Barrio så skall det vara samma coating bara färgen och längden som skiljer sig..

Då får det bli en Pale/cream :)

"There he stands, draped in more equipment than a telephone lineman, trying to outwit an organism with a brain no bigger than a breadcrumb, and getting licked in the process."

~by Paul O'Neil, 1965~

Då får det bli en Pale/cream :)

Då får du inte vara med och tävla. -_-

Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige

Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/

2c97e5e423ece3a95d600d9ddee850e9.gif

Delta 3 Pro Staff

• Author

Då får du inte vara med och tävla. -_-

Har redan en Orange ED ;)

~by Paul O'Neil, 1965~

Har redan en Orange ED ;)

Hehe! Då kan vi tävla du och jag ;)

Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige

Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/

2c97e5e423ece3a95d600d9ddee850e9.gif

Delta 3 Pro Staff

Den oranga är styvare i coatingen. Iaf enligt Mike och det jag testat. Just nu jämför jag två st #7 linor.

Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör!

Fd. Global Moderator

Årets Edgare 2012

Veritas liberabit vos

• Author

Den oranga är styvare i coatingen. Iaf enligt Mike och det jag testat. Just nu jämför jag två st #7 linor.

Ok, det står inget på hemsidan om det. Tycker du den nya Coatingen är bättre? Är den så mycket bättre att jag lär köpa ytterligare en lina i Tuttifrutti färg? ;)

~by Paul O'Neil, 1965~

Ok, det står inget på hemsidan om det. Tycker du den nya Coatingen är bättre? Är den så mycket bättre att jag lär köpa ytterligare en lina i Tuttifrutti färg? ;)

Inte så det är värt att köpa en ny. Skillnaden märks lite vid tävlingskastning. Iof är det cremefärgade "inkörd" Det kan vara skillnaden. Skjutlinan känns dock märkbart hårdare/styvare.

Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör!

Fd. Global Moderator

Årets Edgare 2012

Veritas liberabit vos

• Author

Inte så det är värt att köpa en ny. Skillnaden märks lite vid tävlingskastning. Iof är det cremefärgade "inkörd" Det kan vara skillnaden. Skjutlinan känns dock märkbart hårdare/styvare.

Ok! Får ta mig en funderare då, tack för svar.

~by Paul O'Neil, 1965~