Hoppa till innehåll

Flugfiskeradion - första avsnittet i höstsäsongen ute nu!


Joppjopp

Recommended Posts

Avsnitt nummer 2 för i år: Fiskefoto med Ulf Börjesson

Som vanligt är jag jätteintresserad av alla typer av feedback!

Jesper

Sweet! Precis vad jag önskade (som du vet) :)

Ska lyssna på pendeln imorgon. Hittar den inte på iTunes dock?

Tack för ditt engagemang Jesper!

/Daniel

Redigerad med Mr. Smith
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • Svar 68
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har nu lyssnat på Ulf-avsnittet. Jättebra avsnitt, mitt favoritavsnitt tillsammans med Whisky-avsnittet! Det är underbart att höra intervjuer och samtal mellan människor som verkligen är kunniga i ett ämne och framför allt brinner för sitt arbete och/eller intresse. Tack Jesper och tack Ulf!

Om det var något jag saknade i intervjun var det samtal kring Ulfs fantastiska insektsfoton. Hur i hälsningland lyckas han (och andra) med dem. Ulf har t ex. omslagsbilden på senaste Hatches Magazine med en färdigkläckt Vulgata (tror jag) som ska lyfta från ytan. En fantastisk bild med mycket längtan och känsla i. Vad ligger bakom en sådan bild? Hur är den behandlad? Utrustning? Objektiv etc.

Men som sagt, ett jätteintressant avsnitt.

Sen hade det inte skadat om Ulf hade avslöjat smååarna här i sydväst, som vi sett i bl. a. Mayfly Madness ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Härligt Jesper!

Tack för ditt engagemang.

/Daniel

Tack själv Daniel för att du lyssnar och hejar på! Jag kommer att göra en ny kraftsamling för att få en jämnare utgivningstakt för avsnitten. Jag flyttade till Skåne från Stockholm i somras och det tog (och tar fortfarande) mycket tid och energi. Det har tyvärr märkts på antalet avsnitt i år. Jag utlovar bättring! :-)

Jesper

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Så! Nu äntligen har jag fått ihop och publicerat det första avsnittet för hösten. Det handlar om realistisk flugbindning med Ulf Hagström. Mycket nöje!

Som vanligt gillar jag feedback! :-)

//Jesper

Och jag som redan lägger alldeles för mycket tid på fisket ;) Har lyssnat på fyra avsnitt nu, så nu går kvällen åt till lyssnande, Helt suveränt!!!

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Och jag som redan lägger alldeles för mycket tid på fisket ;) Har lyssnat på fyra avsnitt nu, så nu går kvällen åt till lyssnande, Helt suveränt!!!

Haha! Det låter ju fantastiskt! Kom gärna med förslag på nya ämnen, fördjupningar eller något att du tycker jag borde göra!

Jesper

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...