Hoppa till innehåll

Börjar bli dags att ta tag i bokningen..


Recommended Posts

Får man lov och fråga vad resan kostar och hur länge ni ska vara där? Har själv stora planer på att åka iväg till Los Roques men har ingen som kan hänga med utan det får bli att resa dit ensam...

Är det bara bonefish som ni är ute efter eller finns det möjlighet om ens till Permit. någon Cuda och Tarpon (babytarpon kanske? )

Och jo jag har googlat som en dåre, men får ingen exakt översikt över all information som man har läst, därför frågade jag här :)

Flugor som jag har märkt att ni kör med:

Gummy Minnows, Crazy Charlie med samma färg som botten alternativt pink.

Murkin Crab, och andra Crab imitationer.

Vilka andra mönster brukar ni köra där? :D

Om du behöver $ kan du ju alltid auktionera ut spön. Skriv tydligt att det är till förmån för musikhjälpen. . Så kommer buden hagla in. :huh: . Eller hur Tårta? Om man ändå var lika listig som dig. ;)

Redigerad med karki
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Om du behöver $ kan du ju alltid auktionera ut spön. Skriv tydligt att det är till förmån för musikhjälpen. . Så kommer buden hagla in. :huh: . Eller hur Tårta? Om man ändå var lika listig som dig. ;)

Antar att du skämtar, annars får du väl be Leif eller Håkan att skicka kvittokopian till dig ;)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...