Jump to content

Förväntningar inför 2012.

Recommended Posts

Hoppas mitt trasiga ben blir helt, så jag kan fortsätta jakten på en vild blank 20 kgs. Helst i Byske eller Reisa. Fjärde gången gillt nu.

Guida på en åt kompisen på Nightmare och garva när det går åt helvete. Hoppas på en upprepning på 2011 i Nordland, i år med

några bästa kompisar.

Hoppas på en tidigare uppgång i Kalix,Torneå och Byskeälven och givetvis att det kommer mer fisk. I övrigt har jag väl tänkt prova på lite nya pooler i Kalix förutsatt att det kommer skapligt med fisk så det kan utvärderas hurvida de platser jag tänkt ut är bra platser eller inte.

Kanske Nordnorge med dendär Lille en vecka för jag har ett vagt minne av att han är en jävel på att drilla dubbeldass med 15fotarn mitt i natten ! Haha

:D

Hoppas på en skapling uppgång av lax i våra svenska vatten. Det blir lite vår samt höstfiske i Em och hoppas att jag denna gång lyckas landa en liknande öring som gick i våras. Då blir det PB så det sjunger om det :)

Laxfiske i Surna kommer det att bli i goda vänners lag och jag hoppas därmed att vi alla får uppleva gung i spöt.

Lite vanligare med C&R bland trollingfiskare är väl också en förväntning/ önskan.....

http://fiskefeber.se...d=120112.114824 inget direkt mot just dessa fiskare eller artikeln men har lite svårt att bli glad över bilden mm

Lite i mastigaste laget. Undrar hur dom resonerar. Uppenbarligen inte lika dant som en annan.

Att de två veckorna på Abaco blir riktigt lyckade, få lite nya arter, Barracuda och Jacks skulle vara fint.

En lyckad tur till Ransarån och några sköna gäddor här i mellansverig, kanske komma igång med Abborrefisket med fluga..

Just ja, havsöringsturen till Skåne ser jag fram emot!! Allt detta ihop med bästa vänner, kan ju bara bli bra detta :)