January 27, 201214 yr comment_1512342 Borde startat tråden för längesen blir en dagbok för att hålla koll på utvecklingen Vilket är målet! Har tränat riktigt bra i december ca 4-5 pass i veckan focus på distans mest i mörker under gatu belysning! Har tränat väldigt mycket på closed stance(förlängt min stroke) vilket har gett resultat i princip samma längder som open stance! Förra helgen testade jag lite mina längder i trout med barrion #5 39m, 38,3m, 37,8m,37,3m sämsta kast på 35m många kast på 36, 37m funkade helt okej fast jag hade ont i ryggen! Har fått vila efter det men ryggen börjar bli okej igen, blir träningspass i helgen! Blir lite videoklipp några gamla o nya! Edited January 27, 201214 yr by Staffan Dahlbom Report
January 27, 201214 yr Author comment_1512374 Gott! Kommer snart och sparrar. Härligt att höra! Ett träningsklipp från somras med bakkast i focus! Edited January 27, 201214 yr by Staffan Dahlbom Report
January 27, 201214 yr comment_1512380 Fina bakslängar! Kunde inte gjort det bättre själv. Men framåt finns det lite att jobba på Report
January 27, 201214 yr Author comment_1512381 Ja framkasten är dåliga där, har ändrat en hel del i framkastet till det bättre hoppas jag! Skall försöka någon dag filma lite framkast! Så får du bedöma om det e bättre! Report
January 27, 201214 yr comment_1512399 Jag kommer och spöar er när det blir vår!! Lever gott på min lyckträff senast vi "tävlade" hehe Flytta Lappland närmare Västerås och Flytta Karibien närmare Sverige Metare är Fetare och http://www.alvraddarna.se/ Delta 3 Pro Staff Report
January 27, 201214 yr comment_1512415 Tjena Seppo! Jag tog mig friheten att redigera dina poster med klipp. La bara in ett mellanslag så att länkarna fungerade PS Grymma distanser! Report
January 27, 201214 yr Author comment_1512427 Jag kommer och spöar er när det blir vår!! Lever gott på min lyckträff senast vi "tävlade" hehe Välkommen Tårta för nya lyckoträffar! Report
January 27, 201214 yr Author comment_1512429 Tjena Seppo! Jag tog mig friheten att redigera dina poster med klipp. La bara in ett mellanslag så att länkarna fungerade PS Grymma distanser! Tja Staffan ! Funderade själv varför inte länkarna fungerade hmm mellanslag förklara lite bättre Tackar! Report
January 27, 201214 yr comment_1512685 Känns som jag nästan får ta fram BVK 8an och börja nöta,vore kul och kasta lite längre än 34m... Innan hösten så ska 5 av 10 kast ligga på 38iaf och inte en enda under 36m.. Report
January 28, 201214 yr Author comment_1512764 Känns som jag nästan får ta fram BVK 8an och börja nöta,vore kul och kasta lite längre än 34m... Innan hösten så ska 5 av 10 kast ligga på 38iaf och inte en enda under 36m.. Det tycker jag absolut ! bvk'n funkar nog grymt bra! Vi får väl köra ett pass idag eller imorgon! Report
January 28, 201214 yr comment_1512833 Hej Seppo, Kul att du fått igång en kasttråd så man kan följa dina framsteg. Du är ju uppe på elitnivå så lite finputsning och de andra får se upp. Gött jobbat //Christer www.flycastingsyd.se_____ Flycastinginstructor. Flugfiskarnatrelleborg Report
January 28, 201214 yr Author comment_1512853 Hej christer! Tack! ! Jo det går åt rätt håll nu! Lite finputsning blir det allt! Kommer försöka tävla så mycket som möjligt i år! Hur går det själv med träningen? Report
January 28, 201214 yr comment_1512860 Hej christer! Tack! ! Jo det går åt rätt håll nu! Lite finputsning blir det allt! Kommer försöka tävla så mycket som möjligt i år! Hur går det själv med träningen? Har börjat så smått med träning fast inomhus i hittarpshallen i Helsingborg. Blev ingen träning i höstas p.g.a. tennisarm men nu har det mesta gett med sig, men simmar fortfarande försiktigt fram. Det gick ganska bra första gången i Hbg med en 3 plats i shootouten. http://www.sexyloops.se/viewtopic.php?f=7&t=189&start=25 Mvh//Christer www.flycastingsyd.se_____ Flycastinginstructor. Flugfiskarnatrelleborg Report
January 28, 201214 yr Author comment_1512890 Tråkigt med skador, hoppas du blir hel! Kul att det gick bra i shootouten! hade/Seppo Edited January 28, 201214 yr by T3 Report
February 2, 201214 yr comment_1514360 Härlig hall ni har att repa i, sån vi letar efter här i GBG men det är ingen lek... // http://flugan.carlorn.se // Report
February 5, 201214 yr Author comment_1515533 Inte lätt att träna i kylan (vill ha vår) men det har blivit några pass focus på teknik sen blir det alltid lite längre kast! Väntar in ny barrio som jag skall jämföra mot en ny ed, skall bli kul att se om det blir någon skillnad i distans mellan dom! Lite uppvärmning innan träningspasset! Report
February 5, 201214 yr comment_1515544 Inte lätt att träna i kylan (vill ha vår) men det har blivit några pass focus på teknik sen blir det alltid lite längre kast! Väntar in ny barrio som jag skall jämföra mot en ny ed, skall bli kul att se om det blir någon skillnad i distans mellan dom! Lite uppvärmning innan träningspasset! Snyggt jobbat i kylan. Var lite sugen nu i middagssolen men det fick bli renovering istället Root! Förlåt dem, de vet inte vad de gör! Fd. Global Moderator Årets Edgare 2012 Veritas liberabit vos Report
February 5, 201214 yr comment_1515550 Inte lätt att träna i kylan (vill ha vår) men det har blivit några pass focus på teknik sen blir det alltid lite längre kast! Väntar in ny barrio som jag skall jämföra mot en ny ed, skall bli kul att se om det blir någon skillnad i distans mellan dom! Lite uppvärmning innan träningspasset! Poetry in motion Report
February 5, 201214 yr Author comment_1515553 Snyggt jobbat i kylan. Var lite sugen nu i middagssolen men det fick bli renovering istället Får man bara upp värmen så går det ganska bra i kylan! Report
February 8, 201214 yr comment_1516384 Inte lätt att träna i kylan (vill ha vår) men det har blivit några pass focus på teknik sen blir det alltid lite längre kast! Väntar in ny barrio som jag skall jämföra mot en ny ed, skall bli kul att se om det blir någon skillnad i distans mellan dom! Lite uppvärmning innan träningspasset! Ja tyckte du surra om spjutteknik men de här e ju rena svansjön baletten ;d Hur ska de här sluta.. Report
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.