Flugfiske i Smögen?!
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Jag försöker hitta nån info om kompensation vid ekonomisk förlust i de bifogade filerna ( eller överallt egentligen ), men hittar inget någonstans så passar på att fråga dig som är lärare i ämnet… Utgår det via Svensk lagstiftning någon ekonomisk kompensation till företag (fiskodlare) överhuvudtaget vid förlust av fisk via tex rymning, sålänge egenkontrollerna är gjorda i enlighet med branschens riktlinjer och den rådande lagstiftningen anses ha följts? Eller är ersättningssumman till företag vid förlust av fisk alltid noll (0), även i de fall där lagar och regler kring framställande och hantering osv, av produkten anses ha följts till punk och pricka av företaget?
-
Jo men neopren är inte lika härligt glatt mot bar underkropp som pvc-gummi.
-
Har insett att jag inte är en ahrexare, är en ownare, men det kanske finns ahrexare som vill owna dessa!? Känns tråkigt att de bara ligger. alltså ofiskade, de i owneraskarna är också limmade. 5krok i varje påse. Ge bud inkl. frakt, ev utan frakt om det kan mötas upp i Norrköping eller Söderköping.
-
By BengtAnders · Posted
Jag har en Evotec Float 105 #5 till salu. Endast testad sen har den blivit liggande. Pris 400: inkl frakt. Komplett med spole och kartong.
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts