Jump to content

Recommended Posts

Posted

Efter en spännande final med flera sanslöst långa kast så avgjorde Jarle Strandberg med ett monsterkast på 28,60m!!!

Efter det slängde han spöt i vattenspegeln, klev rätt över, och skrek ut sin glädje!

Stort grattis till Jarle och Norge! Jarle vann för övrigt för andra gången! :)

Tvåa kom Magnus Hammarström med 28,10m.

Trea kom Tom A Wangensteen med 27,90m.

Fantastiska resultat allihop och längsta kastet sätter nytt officiellt rekord för tävlingen! :)

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?rrfljw

post-12-13326005031956_thumb.jpg

Posted

sedan vem som blir bäst overall :)

Hej Sasse

Det blev så en Dansk B)

Bra at se at det endte med en skandinavisk top, Svensk i Oneshot, Norsk i Switch och Dansk i Trout :)

Mvh

Lasse

Posted

Hej Sasse

Det blev så en Dansk B)

Bra at se at det endte med en skandinavisk top, Svensk i Oneshot, Norsk i Switch och Dansk i Trout :)

Mvh

Lasse

Du mao :)

Grattis.

Kul att det var så varierat i toppen.

Posted

Du mao :)

Grattis.

Kul att det var så varierat i toppen.

Yup, mange tak! :)

Ja, tyvär kunne jeg inte kasta like bra i dom andre finaler som i kval, men Staffan och Jarle var grymma i Oneshot och Switch, det var högt klass kastande fran alla, mycket kul at se at alla blir bättra och bättra!

Mvh

Lasse

Posted

Jag är lite imponerad av den andra dansken också, Bo Teut Kloster. Om några år och med mycket träning kommer han att bli giftig. Finns mycket att jobba på men han var redan bra. Å nu vet jag hur man svär på danska :D

Posted

Jag är lite imponerad av den andra dansken också, Bo Teut Kloster. Om några år och med mycket träning kommer han att bli giftig. Finns mycket att jobba på men han var redan bra. Å nu vet jag hur man svär på danska :D

"Helvede" :lol: