Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Måste tyvärr avböja denna, har insett att jag inte har tid . Skickar däremot gärna några tuber till auktionen. PM:a adress så skickar jag några på stört.

//Mats

Posted

ok för mig med.

för att förtydliga så är inte mitt mönster någon RAT fluga så jag kanske ska byta namn på den så det inte misstolkas igen. har inga ideer om vad den skulle heta dock.

har fått ihop 5 flugor nu och gör resten på onsdag :)

Posted

Låter bra! Idag fick jag Håkans (Argus) flugor på posten och det är en riktigt läcker samling, ni andra har något att se fram emot! Skönt också att ha något snyggt att lägga ögonen på istället för mina som ser ut som att dem tillverkats på ett dagcenter för darriga..

Har uppdaterat först posten och grönfärgat oss som är klara!

Posted

Idag landade Zwargens oerhört snygga GH-variant! Kommer bli en dräpare i klara älvar i sommar! Kom ihåg när ni skickar att ni även skickar med ett frankerat returkuvert!

Posted

Snart klar med flugorna. Skickar måndag eller tisdag. Är det 12 flugor som skall bindas nu när Mazzone dragit sig ur eller har jag fattat det hela fel?

Med vänlig hälsning, Peter

Posted

Glöm inte att skicka med vadderat kuvert med returporto ni som skickar! Kan också informera om att alla eventuella bonusflugor som skickas med kommer att inkluderas i auktionen!