Hoppa till innehåll

Instagram, vad heter ni?


niclasfoto

Recommended Posts

Hallå!

Instagram är ett trevligt ställe att visa bilder, på allt möjligt.

Inom sportfisket så finns en hejdundrande många tusentals trevliga bilder, inte få av REDigt hög kvalitet dessutom.

Vad heter ni på Instagram??,,

/Niclas

Ps,

Forumvärd får dirigera om tråden om jag valde galen kategori.

Eftersom jag inte anser att Instagram på något vis konkurrerar med www.edge.. så väljer jag att posta.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Eftersom bilder säger så mycket mer och jag inte sällan gillar att tänka själv i stället för att andra skall servera varje ord så skulle jag lätt kunna droppa facebook till fördel för instagram. Vanebildande ja.. på gott å ont.

Själv så flänger jag in allt möjligt, fiske är bara en del.. blir konst, foto, jakt, fiske, interiör, design, streetphoto ++ Allt fotat med min iPhone4.

Eventuellt så kommer jag att inhandla en kamera för att fotografera fisk under/i ytan och då kanske jag måste vidga mig från mobilen till en kompakt men det tar emot då jag tycker en stor del av tjusningen är just precis detta med det impulsiva och spontana med mobilkamera+Instagram :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Det trista med Instagram i iPaden är att bilderna inte blir större än i telefonen. Mycket svart runt om alltså. Eller är det jag som missat nån inställning?

När man tittar på dem på webben blir de förstås fullstora, men inte i appen.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...