Jump to content

Flugfiske i Norde

Recommended Posts

Hej,

Visste inte alls vart jag skulle lägga denna fråga, flytta gärna om fel ställe.

Jag vart sugen att börja prenumerera på Flugfiske i Norden och såg erbjudandet här på Edge 3nr för 99kr. När jag klickar på annonsen startar min mail automatiskt och mailadressen är helt korrekt som det står i annonsen. Efter att jag fyllt i det som de behöver och skickar får jag studs, ingen mottagare. Har testat 3ggr.

Gick då till deras hemsida, dels slog jag in adressen manuellt och sedan genom Google men det finns ingen hemsida på den adressen.

Är det någon som vet om de håller på med tillfällig uppdatering och det är därför, eller har de bytt domännamn och det är därför jag inte kommer in och i så fall, vad är den nya?

Mail: info@flugfiskeinorden.se

www. www.flugfiskeinorden.se

//Niklas

Edited by NiklasViklund

Jag lånar tråden lite..

Jag prenumererar redan på FiN, men jag tror att jag fått alla nummer jag betalat för. Får man någon indikation på att prenumerationen gått ut?

Med vänlig hälsning, Fredrik

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hej

Vi har ett tillfälligt fel på vår mail och hemsida, skicka till min privata mail så löser jag detta. niklas.dahlin@mollerbil.se

Mvh

Niklas

Jag lånar tråden lite..

Jag prenumererar redan på FiN, men jag tror att jag fått alla nummer jag betalat för. Får man någon indikation på att prenumerationen gått ut?

Med vänlig hälsning, Fredrik

Sent from my iPhone using Tapatalk

• 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Tack för att ni uppmärksammat våra brister, det är något som gått galet med tekniken, vi ber om ursäkt. Vi har det löst om några dagar.. Är det någon som vill ha snabb assistans med en prenumeration så kan ni maila mig på niklas@flugfiskeinorden.se så hjälper jag er.

Med vänlig hälsning

Niklas