Jump to content

Recommended Posts

Posted

För min del har det blivit en massa annat vid städet senaste tiden. Har hittat en hel drös med nya grejer som jag vart tvungen att prova ju ;)

I veckan ska jag packa ihop lägenheten inför ett stambyte som sätter igång på måndag nästa vecka, men jag ska nog hinna ändå.

Man kan ju inte packa ner bindgrejerna innan de ringer på dörren på måndag morgon!

• Like 1
Posted

Ska också börja packa ned lägenheten för visningar och fotografering, men bindgrejererna måste få plats till slutet

Skickat från luren

Posted

Fem klara, hoppas få ihop några ikväll då den ena caneklingan är färdig och ett avbrott från hyvlandet, limmandet och skrapandet behövs.

/Lasse

Posted

Bajskorv! Hinner inte få iväg mina med posten imorgon, utan tidigast på fredag så de kommer förmodligen inte fram förrän på måndag! Hoppas att ni kan förlåta mig för denna tabbe... :(

Guest danieleriksson
Posted

Kom på att jag inte har adressen. Swapmeister, kan du pm:a adress eller posta den här?

/Daniel

Guest danieleriksson
Posted

Jag skickar också imorgon, men jag bor i stockholm så dom borde landa på lördagen förhoppningsvis.

Posted

Då har jag fått klart 12st små rackare, taggat, packat, frankerat och skickat iväg.

Mycket dagdrömmeri när man sitter och binder torrt tycker jag :)

Posted (edited)

Hmm taggat... små papperslappar eller?

Får kolla den inledande posten...

Ser ingen info om taggar! Vad gäller?

Edited by Lasse Håkansson
Posted

Hmm taggat... små papperslappar eller?

Får kolla den inledande posten...

Ser ingen info om taggar! Vad gäller?

http://www.edgeflyfishing.com/ipb/topic/83669-fly-swap-vad-aer-det/

"På varje fluga sätter du en liten papperslapp med ditt namn, flugans namn och ev. din emailadress, så att samtliga flugor sedan kan identifieras av dom övriga deltagarna. Fäst inte lappar med trådar eftersom dom kan orsaka trassel. Använd helt enkelt krokens spets till att fästa lappen i flugan."

Det är ju alltid kul att veta vem som har bundit vilken fluga. :)

Posted (edited)

Nu har jag bagged n´ tagged mina småskorvar och om bara lantbrevbärarn kommer förbi så börjar de tuffa söderut i e.m... :)

Känns lite skumt att pilla med dagsländor när det är -25 ute... :lol:

Edited by jani
Guest danieleriksson
Posted

Mina är också taggade och klara, går strax ner och postar dom. Hoppas bara dom "håller måttet", fick lite prestationsångest och gjorde om ett gäng...

Ska bli jäkligt skoj att se allas flugor iaf!