Hoppa till innehåll

Isläget i Magnehult?


jwagmo

Recommended Posts

blev det nått? blev också sugen.. :)

Tackar som frågar!

Kom precis hem. Efter en tur i diket med påföljande bärgning så var ju stämningen något dämpad. Glashalt på småvägarna. 

Dagen blev sen riktigt skön. Ingen fisk men som oraklet Mel Krieger sa " it´s so much fun even when you don´t catch a fish", så jag är nöjd men som vanligt ger det mersmak så jag vet inte om abstinensen är stillad. 

 

Hur som helst så tycker jag att bäcken i Magnehult är riktigt fin och lagom trixig att träna i så den kan jag rekomendera.

 

Mvh Jonas Wagmo

Redigerad med Jonas W
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

så nu har jag och en polare vart där o testat idag.. bara den där pyttelilla flugsträckan som va "fiskbar"  men rätt mkt drivis och slask
blev tyvärr ingenting men fick iaf se 15-20 vak :) jävligt nice såhär i kylan!
polaren fick iaf ta sig en ofrivillig simtur i ån efter han gick igenom ett isflak hehe

är det mkt folk som fiskar flugsträckan under den varmare perioden? känndes som det var svårt att stå fler en 3 :)

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har varit där ett antal gånger under vår/sommar och det har aldrig varit särskilt trångt. Dom flesta som

jag har stött på har fiskat i dammarna nedströms vägbron. Sen kan man ju fiska en bra bit uppströms

träbron. Trångt och roligt smygfiske. Helt klart värt att åka till under den årstiden. Då jag har varit där så

har det dessutom varit riktigt bra fiske med både nymf och torris.

/J.

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.























×
×
  • Skapa ny...