Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Startar en tråd då det fanns intresse för en ny låda att skicka runt i vårt avlånga land för att skänka & finna nya material att binda med.

Det går till så att man skriver här i tråden om man vill vara med, man placeras sedan på listan i turordning.
Jag uppdaterar listan allteftersom jag ser att personen fått och skickat vidare lådan.

Hur går detta till?
Det finns en låda med bindmaterial, vill man ha något ur den tar man det, vill man lägga till något så gör man det. Sedan skickar man vidare den till nästa person.
Den person som har lådan skickar PM till nästa i kön angående adress. Eller om man har framförhållning och förbered innan man fått lådan.

Fr.om Maj 2014 är lådan delad i 2 separata lådor. Detta ger fler chansen att delta på kortare tid och även drar ner kostnaden för porto. 
Man väljer själv vilken låda man vill vara med i, förslagsvis den som är minst om man är ny. Jag kommer arrangera om annars om det inte blir jämnt fördelat.

Innehavare:
Markeras med fetstilt.

Låda 1:

1. Isak Boström
  2. Roys Flugor
  3. Pontus Petersson
  4. BarraBuster
  5. Sanci
  6. niseye

Låda 2:

1. BarraBuster
  2. niseye
  3. HåkanViskafors
  4. getting_closer
  5. maanfe
  6. magnus.nilsson
  7. troll
  8. torstenssonlax
  9. Re Lax
Edited by Myrmeldjyr
Posted

En fråga, vad gör man med materialet som blir över?

Auktionerar ut till förmån för något?

Eller skickar man bara runt å runt hela tiden? ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Posted (edited)

Detta låter alldeles för spännande att inte nappa på, jag är gärna med. Jag tycker lådan kan fortsätta att snurra i systemet så att det om några år fram i tiden rullar en 40 fots container märkt Edgeflyfishing runt i Skandinavien. ;)

Edited by Bigfoot
Posted

Detta låter alldeles för spännande att inte nappa på, jag är gärna med. Jag tycker lådan kan fortsätta att snurra i systemet så att det  om några år fram i tiden rullar 40 fots container märkt Edgeflyfishing runt i Skandinavien. ;)

:D :D :D Det vore något det....

Posted

Listan uppdaterad.

Jesper vi kan säkert lösa något. :) Borde vara okej för alla om vi passar den eye-to-eye för att spara porto. En har allt lite smålänning i sig. :)

Tänk på att jag bor närmare småland än va ii schôvdebor gör. ;)