Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Edgeforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Edgelådan - Material på vift!

Featured Replies

Uppskattar din ärlighet BarraBuster

• Replies 448
  • Views 55.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Myrmeldjyr
    Myrmeldjyr

Gediget! Jag hade takfläkten på när jag öppnade paketet..

• Isak Boström
    Isak Boström

Lådan är hos mig. Skickar den imorgon eller på torsdag!

• Har den gått ett varv redan? Då är det bara ett halvår kvar tills man har den igen alltså. Sweet! Sent from my iPhone using Tapatalk

Vad går frakten på när man skickar?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Runt 50kr

Ärlighet varar längst. Å andra sidan har jag nyligen fått hem lite nya fjädrar och skit så det blir kanske bågob "slatte" över så småningom. Ni kan ju hålla en underrättad =)

Följ min jakt på 50 arter! 

http://femtiopafluga.blogspot.se/

Tja! Kul grej ni har (hade?) där! Har hängt här på edge som gäst i flera års tid, till och från, dock aldrig orkat skaffa konto. Förrän nu.. Så, newbie as I am, skulle jag trots det gärna kunna tänka mig att haka på ett varv eller två om möjlighet ges. Har en hel del dubletter o lite annat att ge. :)

Välkommen schweizar'n noterar dig på listan. Vi hoppas att fler vill hänga på så drar vi igång detta igen ;)

Kanon! Tack Sanci, hoppas det kommer igång då! 

Ta kontakt med en admin och be om att denna lådan låses med hänvisning till en ny tråd som du startar. Så kan listan uppdateras.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Will do ;)

Om en ny tråd skapas, posta länk hit.

Inte om! Så fort tråden skapas ;)

Göttans.

Kommit i kontakt med Pontus Petersson och inväntar låda nr 1 i slutet på veckan. Vad är statusen på låda nr 2? Ny tråd är på gång

Hur går det?

Låda nr 1 ska komma till mig idag eller på måndag. Vem har låda nr 2? Ny tråd ska göras och dem entresserade får anmäla sig till en lista

Om det är samma lådor som tidigare har jag den ena. Säg bara till vem jag ska skicka den till  :)

Om det är samma lådor som tidigare har jag den ena. Säg bara till vem jag ska skicka den till :)

Skulle du kunna skicka en bild på innehållet på den lådan för att se ifall vi ska ha 2 låder eller ifall vi ska slå ihop dem till 1 låda? Antingen på PM eller mobil vilket som är enklast för dig

Inte vare in på ett tag här då det verkade sitta fast. Men ja e gärna me å vårrensar lite om det blir en nystart!  :D

Inte vare in på ett tag här då det verkade sitta fast. Men ja e gärna me å vårrensar lite om det blir en nystart! :D

Bättre sent än aldrig.hehehe ny tråd kommer upp i veckan. Inväntar lådorna som kommer vara hos mig i veckan också. Sen kör vi på nytt [emoji6]

Jag skulle vilja haka på detta, låter som en riktigt kul grej. 

Låda nr 1 om de går bra

Mvh

Peter

Lådan är flyttad till annan tråd. Se inlägg #455

Vem står på tur för en av lådorna? fick den till mig hur fungerar tur ordningen? så skickar jag den vidare om de inte är någon runt Trollhättan som kan ta den. 

There's good days and then there's good days!

Vem står på tur för en av lådorna? fick den till mig hur fungerar tur ordningen? så skickar jag den vidare om de inte är någon runt Trollhättan som kan ta den.

Tråden är flyttad/förnyad se inlägg ovan