Sportfiskarna informerar om unik naturvårdsmetod
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Har ett större parti Scott T3H spön till salu. Detta är riktigt fina spön som är en fröjd att fiska med! Finns massor av info och recensioner på nätet. Otroligt omtyckt serie från Scott! Kvitto finns på samtliga spön. Inte reggade på serienummret. Pris: 4800:- /st inkl Inrikes frakt. NYPRIS: 9999:- (Fishline) Alla säljes i mycket gott skick! Samtliga obetydligt använda. Med original alutub och original spöstrumpa. Bilder kommer på förfrågan. Vid intresse så skicka ett pm. Följande modeller finns till salu och först till kvarn som gäller. * 12,8' #8 4del * 13,6' #7 4del * 13,6 #8 4del * 15' #9 4del * 16' #10 4del
-
By Wickhams fancy · Posted
Mycket fin Tonkin bambu för att bygga splitcanespön. Några stockar är hämtade i Kina, andra är gamla Nils Kulle stockar. Längderna ligger mellan 1,7-2,0 meter och diametern ligger mellan 50-70 millimeter. Stockarna är buntade 4 stycken ihop och varje bunt kostar 1000:-. Endast avhämtning i Täby 15 km norr om Stockholm. Endast svar via PM. -
Jag täcker hela strumpan med liquisol som jag värmer lite med varmluftspistolen så den blir väldigt lös. Gnider sedan över strumpan med en tandpetare så det verkligen går in i den.
-
By Wickhams fancy · Posted
Mycket fina äkta Tonkin bambu stockar. Några hämtade direkt i Kina, andra är gamla Nils Kulle stockar. Längderna ligger mellan 1.7-2.0 meter. Diametern ligger mellan 50-70 millimeter. Jag säljer dom i buntar om 4 stycken. Varje bunt kostar 1000:-. Endast avhämtning i Täby, 15 km norr om Stockholm. Endast svar via PM. -
Någon som har den nytillverkade Medalisten? Har försökt hitta en men verkar vara svåra att få tag på.
-
Från sträcka linan..få flugan "simma " fortare till öglor...skippa öglor!.tar en tid att sträcka skiten.
-
Hej, planerar sommarens flugfiskeresa till golaselen. Tidigare fiskat Bartek och då upplevt att jag haft ett bra fiske. Försökt läsa på en del kring fisket längre uppströms men blir lite osäker till och från, får en känsla av att fisket varit svårt i golaselen tidigare men hittar som sagt inte så mycket skrivet hur det varit de senaste åren, mest nyfiken på om någon här har varit där relativt nyligen och hur fisket sett ut då. Ny på forumet så ber på förhand om ursäkt om jag lagt min tråd på fel ställe i forumet😅 Tack på förhand för ev. svar! Allt gott / Anton
-
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0
-