Jump to content

Ismopuppa

ingen fisk

Recommended Posts

Får inget svar av Ismo har jag gjort fel när jag mejlade eller har han inte varit inne än å kollat kanske?

Märkligt! Har svarat dig 2ggr...lr. var det 3.. :blink:

• 4 years later...
52 minutes ago meek sa:

när får vi se Ismo's puppor med solceller och en liten motor?
eventuellt kan det om inte annat bli en succè hos kvinnorna? :o

Låter som om dom fiser i vattnet:blink: ..jacuzzi?

• Haha 1

• 1 year later...

Svarar som jag gjort till dom flesta Norrmän(E-mail)..utan att vara för ohövlig!!! Ni får tillverka dom själva nu!..Är inne på 30-års jubileum..Nu får ni faktiskt göra dom själva..efter 30år av tillverkning!..så borde var & en kunna fixa en till sig själv..oavsett Svensk lr. Norsk.(lr finne)

Jag tackar för mig efter 30 år.

• Like 3

Hade kunnat publicera hur många Mail som hellst!  Fr Norrmän(speciellt) ..som vill köpa Puppan..efter Jazz & FlyFishing videos..men varför så många år...tilll!! dess/nu? ..Fan det ärju 30 år?'Så den som gillar Puppan..Fixa dom själva.

• Like 1

2 snabba Harrar av min Arbetskompis...1st på första kastet för säs. Puppan naturligtvis. Tanken är att Hö-Gös & Freak skall få fiska en natt hos/med honom..för en billig penning...helt ostört fr. andra fiskare..helt upptill dom.

Harr Micke.jpg

• Like 1

1 hour ago, Ismo said:

2 snabba Harrar av min Arbetskompis...1st på första kastet för säs. Puppan naturligtvis. Tanken är att Hö-Gös & Freak skall få fiska en natt hos/med honom..för en billig penning...helt ostört fr. andra fiskare..helt upptill dom.

Harr Micke.jpg

Härligt! :)

1 hour ago Ismo sa:

Harr Micke.jpg

Det ser ut som båtfiske?

Efter 30 år! har jag gjort egna. De är inte vackra men någon klenbegåvad harr ska väl kunna ta en, om jag går igenom hela sortimentet. @Bobbilon har gjort en bra SBS som finns på FiN:s sida, den följde jag på de delar som jag hade kvar. Nästa gång ska jag köpa rundstav och bättre tuschpennor. Det blev för mycket täljande den här gången. Ibland kändes det som att putsa riskorn med en kökskniv, lite för jobbigt.  

• Thanks 1

3 hours ago MathiasL sa:

Efter 30 år! har jag gjort egna. De är inte vackra men någon klenbegåvad harr ska väl kunna ta en, om jag går igenom hela sortimentet. @Bobbilon har gjort en bra SBS som finns på FiN:s sida, den följde jag på de delar som jag hade kvar. Nästa gång ska jag köpa rundstav och bättre tuschpennor. Det blev för mycket täljande den här gången. Ibland kändes det som att putsa riskorn med en kökskniv, lite för jobbigt.  

http://flugfiskeinorden.se/