-
Vitsen med flugan när en fiskade i sjö! Inge fjant indragningar..fiskade in den som en Nymf..säg att en la ett 20m kast!..så första metrarna..så drog jag in den 3-4dm..rätt snabba drag, ..inge fjant hand twistande..den fick aldrig ligga still likt en Torrfluga..rörelse hela tiden.
-
Jättefint skick. Tänker mig 2000 kr inkl. frakt. Intresserad av Loopspön enhands i samma klass eller lättare tvåhands om någon vill byta!
-
Hej, Om du får rullen såld så är jag eventuellt intresserad av extraspolen!
-
Om du är sugen på att sälja bara rullen hojta till via pm.
-
Man kan även tycka att vi borde ha lite credit i de delarna av världen med tanke på hur många vi har tagit emot och försörjer. Om senaste decenniernas genomsnittliga invandring fortsätter är 20% i Sverige muslimer 2050. Tar vi istället genomsnittet för åren 2014-2016 blir andelen 30%. Sen ska ju samhället även blicka framåt från år 2050. Högst andel i EU hursomhelst.
-
Det märkliga är enl. MIG!! VUXNA människor..utbildade människor!.. oavsett om det handlar om Bibeln lr. Koranen..lr nått annat skit..kan bli upprörda över en Sagobok!!..Tomtebok! Finns ingen somhellst BEVIS om/i deras tro.. LÖLJIGT!
-
Detta är från Svenska Casting förbundet..kopierat..
-
Gillar själv också Rio: coating, taperingar, och färger som har en funktion! Var imponerad av Predator så ska köra Rio rakt av i år, utom för streamer-intermediate där Volantis förblir kungen. Förstår inte SAs färgsättning alls, varför ha en klump i mellangrönt och en skjutlina i något ljusare grönt = man ser inte övergången? Är det en fiskare som har designat dem? 🧐🤔 Gäller inte linorna som FFE har designat.
-
Köp Dryflyen som ligger under Säljes. Bättre hittar du inte. Men - kör du med ett kort spö kan rullen upplevas som lite stor. Kör du med 8'6" eller längre är den perfekt. Tycker jag.
-
-
Ämnen
-
Images
-
1By leijonflies,
-
0
-
0
-