Jump to content
Sign in to follow this  
diesel82

Vision HDC

Recommended Posts

Hej!

Är det någon här som har koll på om bromsplattan som sitter i

spolen är limmad eller hur den sitter fast?

Edited by diesel82

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Hej Magnus, nej tack. Försöker göra mig av alla linor jag har. Hade sjukt många linor i klass 7 Mvh Budo
    • När ni orkar så kan ni studera goggle på behandlingar av fisk i Usa och Canada. https://www.google.com/search?q=Thiamine-treated+salmon+and+trout+Canada%2C+USA&oq=Thiamine-treated+salmon+and+trout+Canada%2C+USA&aqs=chrome..69i57.2053j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8
    • Bevisat i tusentals vetenskapliga artiklar! de är nog snarare folket som inte kan ta sig till det vetenskapliga läget. Dessutom har vattenfall tagit beslut om ett innficiellt beslut om att  behandla alla kompensations odlingar med tiamin, källa Henry Heimonen även chefen för hela vattenfall har stämt i sakfrågan. Problemet som vi sett är att flertal myndigheter har inte tagit till sig detta. Dessutom är detta inte teorier det är fakta, sva har flertal forskare med i Lennart Balk studier en av dom är Torsten Mörner. Ursäkta mig! men detta är något som gör en så innerligt trött då Sva bevisat via Charlotte Axen som skapar en skev bild om läget,  även detta gör att detta sprider sig till folket Det finns i dessa sidor så pass mycket fakta att jag i dags datum inte ska behöva försvara vetenskap. I all välmening Kenneth   https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=98&artikel=6980687    
    • köpes  RIO In Touch Single Handed Spey # 5  med låda , spole i bra skick söker även Articsilver MD Flyt 5 a i bra skick  även Guideline Experience Support Belt i bra skick  även simms nippers och simms Retractor 2 st även 1 st Peangen i svart modell  även två Guideline DeWitt 18 Fack typ i bra skick  och 1 st Guideline Alta Waistbag i bra skick  har ni så skicka PM o bilder samt pris 
    • Väldigt tidigt för vettigt fiske! Thingvallavatn öppnar väl i mitten på April tror jag och då i nationalparken. Billigt fiske, årskort ca 800kr Minni kan funka i april men lite tveksamt hur fisket är så tidigt. Vi har varit där Maj, Augusti, September och Oktober. Vi var uppe i norra delen sent April början på Maj och fiska i älven Litlaa, fisket helt ok fick ett gäng Öringar på 2-3kg och farsans största röding var runt 2.5kg. Dock var det svinkallt och några dagar snöa det också. Älven är dyr att fiska i ca 2300kr/dygn. fiska även i älven Brunna som ligger någon mil därifrån men där var det väldans dött, dock några halvkilos öringar. Men vi visste att det var en sommar älv men var sugna att testa denna älv!! Nej vore jag dig skulle jag titta på någon havsöringsälv för det funkar i mitten på April. Dom är oftast väldigt dyra dock så jag hoppas du har en tjock plånbok, 3000-6000kr per dygn är inte ovanlig när det gäller havsöring 😲 Hoppas du hittar något vettigt fiske på eran resa. Jag blev helt såld på denna häftiga Ö första gången jag var där 2013 👍
    • Hello. Greetings to all the members.    My name is Antonio, from Portugal. Found your forum and liked it. I am planning a fishing trip with some friends to Ajerplog coming july. Its our first time in sweden. We fish mostly on dry flies, but also on nimph for trout, char and grayling. No kill (or one very ocasional to eat).   As we dont know much about how to move in the region it would be great if you could give me some advise on where to fish and sugestions on where is the best place to stay  considering the fishing options.   Best regards   ANTONIO    
    • WTB Scott G2 884-4   offers: PM or harlinjm@gmail.com Jony Harlin
    • Höglandet kan du i princip glömma, men närmare havsnivån finns det alternativ. Minnivallalaekur t.ex. har öppet tidigt. När jag var där runt 1 maj vakade det t.o.m. I fiskekortsavgiften ingår boende i en väldigt fin stuga alldeles vid ån. Thingvallavatn är bäst runt månadsskiftet april/maj, men jag tror att det bara är nationalparksdelen som är öppen i april. Kontakta nån av flugfiskebutikerna i Reykjavik så får du bra tips.
    • Låter tidigt? @Bigsalmon?
    • Är lite besviken på er... ni brukar ju se allt😄 På öringbilden har jag råkat sätta på fodralet upp och ner. Pissa precis före jag fick öringen och tappade verktyget i båten när jag spände upp vadarbältet. När jag var klar såg jag öringen vaka och i stressen när jag satte fast verktyget igen råka jag sätta fast den upp och ner😅
  • Ämnen

• Images

• Create New...