Snyggaste kombon spö/rulle
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Som följd av en längre tids problem med kommunikationen med användaren KaptenJ, upprepade löften om att skicka osv. och nu även upprepade fall av uteblivna leveranser även för andra användare så lägger jag nu ut en varning. Om någon fler skulle ha haft problem med affärer med KaptenJ (Jacob Svärd) så får ni gärna höra av er. Säljarens personuppgifter, adress, telefonnr m.m är sparade. Jacob, förslagsvis så återbetalar du pengarna till de inblandade snarast innan det blir större problem än nödvändigt över detta.
-
Som följd av en längre tids problem med kommunikationen med användaren KaptenJ, upprepade löften om att skicka osv. och nu även upprepade fall av uteblivna leveranser även för andra användare så lägger jag nu ut en varning. Om någon fler skulle ha haft problem med affärer med KaptenJ (Jacob Svärd) så får ni gärna höra av er. Säljarens personuppgifter, adress, telefonnr m.m är sparade. Jacob, förslagsvis så återbetalar du pengarna till de inblandade snarast innan det blir större problem än nödvändigt över detta.
-
By Calle Modigh · Posted
Hej! Är det någon sett den lutande tallen som finns i en av Hans LIdmans böcker någonstans utefter Hässjaån? I så fall var? Jag skulle vilja fotografera den. Mvh Calle Modigh, redaktör i Hans Lidmansällskapet. -
Dessvärre får jag inte heller kontakt med säljaren och har inte sett röken av min Loop Nymph jag köpte av honom...
-
l atittar just nu tidigt på möööra!..ett inlag om Laxkriget 2001 I stolen sitter en representant fr. Haparanda!! En Innala!!!! ang. fisket då å nu!..Alla i i Haparanda heter Innala på nå sätt!.Märkligt. Som Åklagare,Advokat.Polis ..lr Tullare..Fiskare ..mäkligt nog..??? Idioten i TV..fattar inte!!..att Finnarna höll liv i Torneälv/Gränsälv...Finnar höll liv i Gränsälven..70 80-tal..tack vare Lähetsätno..nått!..därav deras Fiske....utan Finnar..så hade dom om fått lägga nät med!! ..rätt tidigt!
-
Hej KaptenJ, en liten återkoppling på våran konversation vore fint. Väntar på spårningsnummer... Du har PM
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts