Jump to content

Snyggaste kombon spö/rulle

Troutman

Recommended Posts

Mmm en manual eller film vore önskvärd, annars är risken att man kanske använder den som lättviktsvadarstav... ;D

Jasså, får gubbarna huvudbry :) Jag återkommer med en förklaring med hur det är tänkt att funka, spöet är inte testat ordentligt (linkorg saknas b.la.) men spontant känns det hela väldigt lyckat!

1 hour ago VAK sa:

Jasså, får gubbarna huvudbry :) Jag återkommer med en förklaring med hur det är tänkt att funka, spöet är inte testat ordentligt (linkorg saknas b.la.) men spontant känns det hela väldigt lyckat!

Linkorg? Varför inte bara lägga linan runt T:ett med en knut längst in? Alt. en knut i vadarbältet mm. 

32 minutes ago xps sa:

Stefan är Scottskadad. Voj, voj.

Lite. :P

Tänk att det där flugspöt var påväg in i soptunnan men med världens fulaste lagning av spötoppen som gick av precis vid toppögglan som jag sedan limmade dit mkt fult samt att en föregående ägare karvat i korkhandtaget så är detta det bästa klass 3 spö jag ägt punkt. ? Frugan slängde det i soptunnan när det var trasigt men jag plockade upp det igen och "lagade det". ? Nåja ett mkt mkt bra flugspö är det iallafall och även ett av mina första flugspön. Helt otroligt att det är kvar med tanke på den rulljans på grejer man haft de senaste 7 åren. Nåja det blir kvar så länge det håller, spötoppen kommer inte gå av vid lagningen iaf. ?1528322686050514512047.thumb.jpg.973757bea7db026b5b90759f07812fc8.jpg1528322788248827995793.thumb.jpg.2cfe6ce1c50ad2568da0bf5563ac8a81.jpg

• Like 1