Jump to content
Edgeforum

Vad händer egentligen med Loop?

Recommended Posts

• 1 month later...
  • Replies 408
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

1: LOOP västen ska tillbaka 2: LOOP skjortan med de stora fickorna ska tillbaka (ingen saluför en vettig skjorta med stora bröstfickor mm + tafsfickor mm) 3: Sluta tillverka 250 olika spöserier....g

Om loop behöver en medarbetare så är det bara att höra av sig;) är trevlig med stort kundfokus, lojal och glad. Har körkort och är inte rädd för att ta i. Kommer bli arbetslös nästa år då min arbetsgi

Ni som vet och har följt Loop under några år borde kunna räkna ut vad detta handlar om. Loop hade ett samarbete med SOG förra året, det är ingen hemlighet. Likaså med en grossist i Norge. Nog om det,

Posted Images

Alltså vafan vart finns jackorna? dom har ju skyltat med dom i 2 år nu :wacko:

Dom 3 senaste nya jackorna hittar du på skitfiske.se 

Leipik 2290:- 

Rautas 3290:-

Lainio 3L 4690:-

Edited by Liden

Jag ser fram emot vad Loop har att komma med framöver, Loop har mitt fulla stöd, jag tycker det är roligt att en Svensk firma håller sig i toppen, roligt att deras Opti Stream spö fått så bra kritik "over there" också, vilket är välförtjänt.

Jag ser fram emot vad Loop har att komma med framöver, Loop har mitt fulla stöd, jag tycker det är roligt att en Svensk firma håller sig i toppen, roligt att deras Opti Stream spö fått så bra kritik "over there" också, vilket är välförtjänt.

Jaaässå

Vet inte men för min del mycket pengar för kläder,jackor som av erfarenhet inte brukar hålla måttet. Men fantastisk kul om dom nu lyckas med jämn hög kvalitén som priset antyder. Får dom till detta kommer jag också börja köpa loop igen.

Har haft pinstripe jackan i många år nu och den håller fortfarande måttet. Har kört Loop sedan deras collor concept och kommer vara märket troget då jag inte har ngt dåligt att säga om deras produkter. Mina största favoriter är opti stream , gass och evotec salt. Fantastiska spön i rätt situation.

• Like 1

Få saker får folk att reagera lika mycket som ett pris på en vara eller tjänst de inte behöver. Men att privata bolag lurar skattebetalarna på miljarder verkar inte få folk att ens lyfta på ögonbrynen, det är fascinerade :D

För övrigt tycker jag det både är roligt och kul att Loop engagerar så pass mycket. Önskar dem all lycka och välgång.

• Like 3

Värstingen är ju grymt snygg !! Men nästan 5000 kr ? Undra om den kan ge simms jackorna en match ... för det känns.mer än tvunget med det priset..

Rätt korkad design ser det ut som dessutom. Ingen invändig krage vad jag ser, vilket medför att man häller en eventuellt vattenfylld luva rätt i nacken. Gött, särkilt för 5 papp. [emoji106]

Få saker får folk att reagera lika mycket som ett pris på en vara eller tjänst de inte behöver. Men att privata bolag lurar skattebetalarna på miljarder verkar inte få folk att ens lyfta på ögonbrynen, det är fascinerade :D

För övrigt tycker jag det både är roligt och kul att Loop engagerar så pass mycket. Önskar dem all lycka och välgång.

Tänk om det fanns en fast kostnad för att kasta långt då! [emoji12]

Då skulle jag kasta kortare, synd om det blir fast kostnad på att kasta kort ;)

Jamen tänk vad man skulle kunna reta folk, ett långt dyrt kast som man inte får nån fisk på... Och så gör man det om och om igen [emoji12] [emoji2]

Jamen tänk vad man skulle kunna reta folk, ett långt dyrt kast som man inte får nån fisk på... Och så gör man det om och om igen [emoji12] [emoji2]

Med ett dyrt krokigt spö med skitcool logga på och cool kepa och solglajor :)