Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Klockren ide med 3 flugor har ändrat huvudposten så den ser lite bättre ut samt lagt upp lite enkla regler så alla vet hur vi ska göra!

och man behöver inte skriva upp sig "igen" listan kommer gå runt runt så länge man själv vill vara med. När sista personen på listan får asken skickar han den till Nr 1 igen :)

Edited by jottosson
Posted

Jag fyller på sen med en lillburre till och tre ex av min brutala husmask, funderar på att kalla den superskrovet :) och funkar gör den med....

Fint! :-) ska sätta mig och spåna lite på ett nytt mönster som kan funka! har ju tom nytt städ nu! ;)

Posted

Inte fått asken än.. förhoppningsvis dyker den upp i morgon

Det hoppas jag verkligen

Sent from my C6603 using Tapatalk

Posted

Asken har fortfarande inte dykt upp...

Vafan.. Ska kolla om jag hittar kvittot. Återkommer imorgon

Skickat från en xperia z genom SwiftKey tangentbord

Posted

Snodde åt mig en Choolta. Lade i tre ex. av Oranjeboom, sonens bästa so far. Döpte flugan efter ett folköl som figurerade flitigt på Hemköps extraprishylla på 90-talet, och som faktiskt smakade helt OK. En lite oväntad vinnare mao :)

Posted (edited)

Snodde åt mig en Choolta. Lade i tre ex. av Oranjeboom, sonens bästa so far. Döpte flugan efter ett folköl som figurerade flitigt på Hemköps extraprishylla på 90-talet, och som faktiskt smakade helt OK. En lite oväntad vinnare mao :)

Den blåa flugan däri är döpt efter en öl med :D

Edited by jottosson
Posted

Lådan är på lådan. Fick en grisblink över så jag snodde ihop en liten instruktionsvideo för mitt bidrag. Vill man inte veta hur flugan ser ut innan den dyker upp så bör man inte kolla. Vidare är det inte OK att kommentera varken kastteknik eller huvudbonad :)

http://www.youtube.com/watch?v=Th-V7cyLz3Y&feature=youtu.be

Wonderful  :)