Jump to content
Edgeforum

Edge Casting Cup 2014 - snart är det dags igen!

Recommended Posts

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Har inte hört nåt från Herkules men han kanske dyker upp. Linan hittar du här http://www.guideline.no/Experience.d2Y-18UlNO38pBp7q5B8Nxh0xE2N13PYpwtrG4r.ips?template=sweWebshop

One shot är en bra tävlingsform, kan ju funka även med några öl innanför skjortan. Inget massa viftande där man vinglar och tappar fokus.

Ding ding ding, Kuuung!!  Rekommendera ett nära hotell och ge Bob o Peppe en Svit!

Härligt Seppo! Jag kommer tillsammans med Ronny Landin och Mikael Blomberg rodda tävlingen. Det skulle förvåna mig om vi inte alla tre kommer att ställa upp i alla tävlingarna också. 

Fler?

Klart ni skall vara med!  ;)

Klart du skall vara med Mathias, man kan ju inte mer än bli sist ;) Skämt åsido, jag tror du har en god chans att placera dig bra!

Jag hoppas på grav bakfylla hos andra, vilket gav mig en bra placering sist. B):D

Från telefon.

Jag tänker försöka spöa Daniel Bergman och Niklaus Bauer om de vågar ställa upp... ;)

Skicka över en länk till linan i tråden så för jag in den i edgeartikeln med länk sen :)

Hur ser det ut för "Herkules" då? ;D

Frågan är väl om Norge ens vågar skicka kastare i internationella tävlingar efter OS... ;D

Frågan är väl om Norge ens vågar skicka kastare i internationella tävlingar efter OS... ;D

Har inte hört nåt från Herkules men han kanske dyker upp. Linan hittar du här

http://www.guideline.no/Experience.d2Y-18UlNO38pBp7q5B8Nxh0xE2N13PYpwtrG4r.ips?template=sweWebshop

• Like 1

Haha! Det kan ju vara felvallat! ;)

Att de skyllde från sig för dålig form på vallarna och vallarna skyllde på att de inte fick de bästa vallorna (swix är norskt). Låter inte stabilt.

Trots allt gnäll, så är ju de trots allt bästa nation i OS. Starkt! Men surt...

;)

Men skulle jag vara med i en kasttävling, då skulle inga bortförklaringar funka för mig.

Edited by bob

Jag hade också gärna deltagit men en sak som retar mig i dessa jäkla tävlingar att det finns ingen om utrustningen som man använder

Alla ska köra med samma spö  och samma lina om det ska va nån slags tävling som man skulle bli intresserad av.

Tävlings arrangörer har ett spö och en lina som alla kastar med så enkelt kan det va

Edited by Meritaimen

Jag hade också gärna deltagit men en sak som retar mig i dessa jäkla tävlingar att det finns ingen om utrustningen som man använder

Alla ska köra med samma spö  och samma lina om det ska va nån slags tävling som man skulle bli intresserad av.

Tävlings arrangörer har ett spö och en lina som alla kastar med så enkelt kan det va

Hmm, det er just det som Edge tävlingerne er ;)

Så ses til start B)

Mvh

Lasse

Hmm, det er just det som Edge tävlingerne er ;)

Så ses til start B)

Mvh

Lasse

:D  :D  Okey.Då är det lite så som jag också tycker att det ska va.

Ser inget om utrustningen som dom har med med i tävlingen

Men jag kollar vidare

Nu har jag sett det.

Ibland är man slö o kolla på alla trådar  :blush:

det här var ju trevligt om jag hinner inte med i år  så tar vi det nästa år

Edited by Meritaimen
  • 2 weeks later...

Det här ska bli fantastiskt kul att följa i år igen :)

Frågan är om det blir dansk, svensk eller norsk seger? och i vilka grenar?

Finns det något wildcard från något annat land?

Kommer Jarle?

Har bettingen börjat än...? ;)