-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Ha ha, gött att du rekommenderar att han ska gå upp 0,1mm från 0,22 till 0,23.😄. Säger lite om hur nördiga vi flugfiskare är👍😉👍
-
Michelin är den bästa gummisulan jag testat när det gäller grepp utan dubb. Fram till gummisulors begränsningar. Dock är sulan så mjuk så flera dubbar, i alla fall för mig ryker under vadandet (beroende på underlag såklart).
-
By BertKarlsson · Posted
Hej Jag bor i Piteå, och undrar om det finns något ställe utanför Piteå i bottenviken där man kan fiska havsöring? var, när, hur? tacksam för svar -
By pavloshundar · Posted
Ett ”måste” för alla splitcane älskare som sällan finns ute till salu... Classic rods and rodmakers av Martin J. Keane. Boken är i mycket fint skick. Signerad och tryckt i 1000 exemplar. 1250:- inklusive portokostnad. Sänd ett PM om intresse. -
By fluedengern · Posted
Her er en sjelden mulighet! Et must for Ari't Hart samleren. Bok limitert til 999 nummererte eksemplarer, utgitt i 2009. Gir oversikt over mange av Aris ikoniske rullar, og informasjon om hver modell. Gir også info om hvordan man kan skille originale Holland-produserte rullar fra danske kopier. Har igjen ett eksemplar som er uåpnet. Serienummer vites derfor ikke. Selges for 850,- + frakt (fra Norge) -
Då tycker jag det låter som att en #5 skulle komplettera samlingen bra om du tänkte göra dig av med #6 Men får du bra deal så är väl en 6a inte helt åt skogen, men personligen skulle jag valt en 5a för att få lite spridning i garderoben.
-
Ämnen
-
Images
-
0
-
0
-
0
-
0