Nybörjarfrågor... fiskars sinnen, teknik, rutiner..
-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Nu verkar det vara kört med fjällfisket för de flesta av oss om vi nu inte åker till Norge. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/utredning-samebyarna-har-ensamratt-till-jakt-och-fiske-i-fjallen?fbclid=IwAR1LQMN_skFjC9bShyDeHXmOLvSUOcptdiXYvEhV62Lf7PfyBDq0AZBW5tI
-
har ett par Guideline HD Sonic Zip Wader strl xl köpta i maj 2022 via guideline färg - Graphite/Charcoal säljes då är för små för mig använda max 5 gånger mitt pris 4300 kr med REK Frakt har väska dom kom i finns i skåne nu lånade bilder från guideline
-
Jag har varit där i slutet på Juli, men har vänner som varit där första veckan i augusti med 10cm nysnö på morgonen Nu har jag inte kartan i närheten, men vi tältade några km öster om Iesjaure där Nils Rolf har campen, tror sjön hette Stora Likkajaure, vi flög dit med sjöflyg från en sjö mellan Kautokeino och Karasjokk. Var nog Kent på Kolaresor som styrde upp det. Året innan flög polarna helikopter från Alta. Det finns massor med strömmar mellan alla sjöar, bara hitta ett bra basecamp och sen promenera. Där vi var var det väldigt lättgånget, helt sinnessjukt harrfiske på riktigt i en av strömmarna var dagens minsta harr 9hg, största på 2080gr 58cm...
-
By Ola Mörrum · Posted
Flytlina Cortland troutboss wf 2 f i nära nyskick. 300 kr pluss frakt. -
Surna, som brukligt de senaste åren. Hoppas att förra årets slamelände inte har nån påverkan på årets säsong. Framtiden ser dock skakig ut
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts