-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Jättefint skick. Tänker mig 2000 kr inkl. frakt. Intresserad av Loopspön enhands i samma klass eller lättare tvåhands om någon vill byta!
-
Hej, Om du får rullen såld så är jag eventuellt intresserad av extraspolen!
-
Om du är sugen på att sälja bara rullen hojta till via pm.
-
Man kan även tycka att vi borde ha lite credit i de delarna av världen med tanke på hur många vi har tagit emot och försörjer. Om senaste decenniernas genomsnittliga invandring fortsätter är 20% i Sverige muslimer 2050. Tar vi istället genomsnittet för åren 2014-2016 blir andelen 30%. Sen ska ju samhället även blicka framåt från år 2050. Högst andel i EU hursomhelst.
-
Det märkliga är enl. MIG!! VUXNA människor..utbildade människor!.. oavsett om det handlar om Bibeln lr. Koranen..lr nått annat skit..kan bli upprörda över en Sagobok!!..Tomtebok! Finns ingen somhellst BEVIS om/i deras tro.. LÖLJIGT!
-
Detta är från Svenska Casting förbundet..kopierat..
-
Gillar själv också Rio: coating, taperingar, och färger som har en funktion! Var imponerad av Predator så ska köra Rio rakt av i år, utom för streamer-intermediate där Volantis förblir kungen. Förstår inte SAs färgsättning alls, varför ha en klump i mellangrönt och en skjutlina i något ljusare grönt = man ser inte övergången? Är det en fiskare som har designat dem? 🧐🤔 Gäller inte linorna som FFE har designat.
-
Köp Dryflyen som ligger under Säljes. Bättre hittar du inte. Men - kör du med ett kort spö kan rullen upplevas som lite stor. Kör du med 8'6" eller längre är den perfekt. Tycker jag.
-
Själv använder jag Rio Perception för samma typ av fiske och tycker det är en mycket bra allround lina som klarar både att lägga ut en torrfluga väldigt fint och dänga tyngre streamers med, men Guidline 4cast är ett bra val också.
-
-
Ämnen
-
Images
-
1By leijonflies,
-
0
-
0
-