Hoppa till innehåll

Få tag i wittlock?!?!?!


rednil

Recommended Posts

Mina trådar har raderats gång på gång.. Jag tycker det är sorgligt att inte wittlock lärt sig av sina misstag. Misstaget mot mig och konsekvenserna borde ha fått dem skärpa sig. Trist som fan för alla. Vid det här laget vet nog de flesta vad det innebär att handla på witlock via nätet. Jag begriper bara inte hur det kan fortsätta på samma sätt???

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag har handlat en hel del i deras webbutik, inte alltid det har varit rätt grejor eller restnoterat. Dom har alltid svarat på telefon när jag ringt och påpekat detta , beställningen justerad och levererad inom en månad efter samtal. Det tycker jag är ok.

På 1900-talet hade det var okej, kanske.

Jag beställde ett hjullager ifrån tyskland, hade det i handen dagen efter. Det tycker jag är ok!

  • Like 1
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Jag tycker vi startar en ny grupp. Geografiska hjälpen.

Vi hjälps där åt och tar upp ärenden för varandra. Jag befinner mig i Halmstad nästa vecka och kan snacka med dom. Trevliga människor men webhandeln är inte bra som sagt.

Det är svårt för handlarna generellt nu för tiden med all konkurrens från stora siter och möjlighet till utlandsköp. Jag smällde toppen på mitt Hardy Sintrix 13.6#8 Det tog exakt 11 månader och 3 veckor. Det var helt utanför butiken. Hardy såldes och nya köparen skulle etablera nytt lager. I wittlock fallet är det organisationsbrist på e-handel Det innebär inte att jag slutar handla där. Däremot är det ingen tvekan om också att stora märken kör med butikerna om de inte har riktigt bra volym. Lite tråkig utveckling Man vill ju vara hos sina favorithandlare och snacka och byta erfarenheter.

Som sagt PMa mig så snackar jag med Wittlock på plats

Calle

  • Like 2
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 4 years later...
  • 1 month later...

Kan tillägga att jag la en beställning hos dem för någon vecka sedan på ett par vadarkängor. Det tog inte mer än 2-3 dagar innan de var levererade till mitt utlämningsställe. 

Det var min första beställning från dem och således min enda erfarenhet men jag är mycket nöjd. 

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

De har historiskt sett strulat med väldigt många av mina beställningar hos dem. Brukar inte klaga men det blir ju för mycket till slut. Har funderat själv på att ställa frågan om det är fler som upplevt detta. Orkar inte dra/kommer inte ihåg varje specifik beställning och vad som skett men har väntat flera veckor på beställningar mm. Vid de två senaste har jag mottagit flugbindningsgrejer som varit riktigt dålig kvalitet på, toviga hårbuntar, metzhackel som ser ut som marabou mm.

Alla gånger har de även bett mig skicka tillbaka grejerna (som jag bekostat då). Har de tänkt att kränga grejerna till nån annan stackare eller? Är jag den fjärde personen de försöker pracka på detta på? Sen sa de att jag skulle få andra produkter som kompensation. Har inte fått nåt än iaf och det här var i september även fast jag skickat upprepade mail. Ska ta tjuren i hornen och ringa dit nån dag. Säkert bra folk som jobbar där men jag tvekar att trycka på beställaknappen hos dem igen. Tacka vet jag t.ex. fishline och flugor.se, har aldrig haft några problem med dom, kanonservice!

Redigerad med Frostis
Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Jag handlade nyligen spö och lina där. Fick grejerna efter två dagar. Linan hade dock ett fabriksfel. Kontaktade dem och de skickade ny direkt så jag hade den dagen efter tillsammans med ett kuvert och frimärken att skicka tillbaka den felaktiga i. Inget att anmärka på för min del ?

Länk till kommentera
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne ...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Läser
  • Användare som läser detta    0 medlemmar

    • Inga registrerade användare tittar på detta sida.






















×
×
  • Skapa ny...