-
Recently Browsing 0 members
- No registered users viewing this page.
-
Riktigt fin & lätt brännare på 95g, effektiv gasbrännare med tryckregulator på 2600W. Kokar en liter vatten på dryga 3,5 min. Köket viks enkelt ihop i förvaringspåsen gjord i slitstark nylon. Använd ett fåtal tillfällen. 450 sek ink spårbar frakt.
-
By Ola Mörrum · Posted
Har provat Asquith oxå men gillade plussen personligen lite bättre. Det är som att välja mellan dajmstrut och storstrut, man blir nöjd oavsett 😄👍 -
Det kommer. Han bara köra spöt en stund sist. Hade glömt att Ebba sluta tidigt så fick bryta och hämta upp henne med båten vid Skåpesundsbron efter skolan 😁 *västkustliv* Men jag ska köra spöna lite side by side med flytlina på trädgården när det blåser lite mindre. Så jag får lite riktig feeling. Tror jag slänger med en Douglas Sky G 9' #6 också. Min första tanke med Ren+ 6:an är att den kastar helt fantastiskt. Jämför man med gamla Nam Delgado kan man redan nu säga att efterslaget är betydligt mindre vid kraft (kast i stark vind) det är ett himla fint spö. Vågar inte säga att det är mitt bästa spö just nu än men det lutar åt det hållet.
-
Hej! Jag söker efter denna rulle. Främst i storlek 3/6, light modellen eller den "vanliga" 3/6.
-
Söker en vadarjacka i storlek large åt en kompis Skicka gärna pm. MVH Calle
-
Säljer en Danielsson 4Seven F3W ink backing i toppskick. 2300kr prutat och klart.
-
Har en kompis som är ny inom flugfiske och skall testa på under en vecka i sommar. Han behöver ett par vadare storlek large (183 cm lång) och det behöver inte vara något avancerat utan ett par "reservvadare" räcker bra. Återkom gärna via PM Mvh Calle
-
Det här vill jag läsa! Är nyfiken på hur dessa Nam-spön förhåller sig till varandra!
-
9 klass 6 som nytt! Knappt använt då det var lite för snabbt för mig. 2800 inkl frakt.
-
Båda i nyskick och endast provkastade. Köpta som reservspön till mina motsvarande NT11-spön. Pris 2500:-/st inkl spårbar frakt.
-
-
Ämnen
-
Images
Recommended Posts